Yoon gi ağızından;
Neden bilmem ama bu kızla uğraşmak hoşuma gidiyordu. Elimde bu fotoğraflar varken istesede konuşamaz.
Aslında sürtük gina peşimi bıraksın diye oyundan benle çıkmasını isticektim.
Diğer kızlar hemen yararlanmaya çalıştığı için onlarla çıkmak istemiyordum."oyundan benimle sevgili olucak sın"
"n-Nee sen iyi misin? Asla asla olmaz."
Bana öyle sinirli bakıyordu ki beni öldürecek gibi hissettiriyordu. Ama bişi diyemiyordu kız. Çünkü derse yanacaktı. Gözleri iyice dolmaya başlamıştı. Kendini daha fazla kötü hissetmesin diye sadece oyundan olduğunu hatırlattım ama nafile. Ama banane onun duygularından, yapmak zorunda.
"aslında güzel kızsın istersen gerçekten sevgili olabiliriz"
Bu sorunun altında kesinlikle bir şeytan yatıyordu tabiki. Onunla geceyi geçirip biraz eylenirdim en azından."peki"
Gülümsedim ve
"kabul ediy-"
" peki git ne gönderirsen gönder hocaya. Ama asla senin gibi taş kalpli bir aptalla uğraşamam"Aslında böyle bir cevap beklemiyordum
Kız her an üzerime atlayıp beni öldürebilirdi.bu cesaretine sinirlendim ve üzerine yürümeye başladım.
"iyi cesaret güzelim"Ribinin ağızından;
Pis sapık ya. Neye uğradığımı şaşırmıştım resmen.
Öff lanet gözyaşlarım yerinde durmadı yine. O salağın karşısında salak bir ergen gibi görünmek istemiyorum... O değilde ya bu cidden o fotoyu gönderirse müdüre o zaman ne halt yicem.
Ona sonra karar verirdim... Salak birde öyö cösöröt gözölöm diyo ya."bir cevap yokmu"
Üzerime yürümeye başlamıştı. Ne yapmalıyım.
Beni duvarla arasına aldı... Öpüşmemize milimler vardı resmen ııyh.
"acaba şimdi ne yapsaam? Seni her an öpebilir ya da daha kötü şeyler de yapabilirim değilmi?"Yüzünde pis bir gülümseme vardı. Gerçekten çok ürkütücüydü. Çaresizce gözlerimi sımsıkı kapadım ve yapacağı şeyi beklemeye başladım.
Yoon gi nin ağızından;
Ne diyeceğini çok merak ediyordum.
N-ne gözlerini mi kapattı? Ama neden.
Ne düşünüyorum ki kendisinden 4 kat büyük birine vursa ne değişir. Çaresizce kaderine razı oluyor. Pes mi ediyor?Gözlerini sımsıkı kapatmış bekliyordu. Çok masum ve kırılgan görünüyordu. Hadi ama karşı koymalıydı bana.
Sonra gözünden akan damlaları gördüm
Neden bilmiyorum ama içimde bişiler oldu. Bir burukluk.Ona yaklaştım ve dudağına yapıştım. Hiç karşılık vermedi. Öpüşmeyi mi bilmiyordu yoksa isteyerek mi karşılık vermedi? Bir kaç saniye sonra beni itekleyip koşarak uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez
RomanceÖzgür ruhlu bir çocuk ve rahat bırakmadığı bir kız. Birlikte yaşadıkları tehlikeler ve gittikçe büyüyen bir aşk hikayesi💜💜