Ribi ağzından;
Sabah uyandığımda yoon gi yi yanımda göremeyince merak ettim ve merdivenlerin ucundan mutfağı gözetledim. Yoongi harika bir sofra hazırlıyordu. Ama ben o sofraya geçmek istemiyordum.
Dünkü olanlar yerin dibine girmem için bir sebepti zaten. Yüzüne bakamazdım bu yüzdende. Hemen odaya geri çıktım ve olanları gözümde canlandırdım"Aman tanrım... Ne bokuma yaptım lan ben bunu"
Yoongi sesimi duymuş olmalı ki
"uyandın mı sevgilim?" diye seslendi.Sevgilim mi? Düşünüyorumda, artık yılda falanmıyız acaba? Ne ara sevgili olduk biz amına koyiim
Merdivenden ayak seslerini duyunca koşarak banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.Yoongi beni göremeyince odada seslenmeye başladı. Sonra banyoda olduğumu farkedince kapıyı iki kere tıklatıp yemeğe gelmemi söyledi
"Neden bana bunu yaptın ki? Mutlu musun artık yüzüne bile bakmayacağım bu yüzden git başımdan ve beni yalnız bırak"
"hadi ama... Yapma ribi sen benim sevgilimsin, sevişmemiz gayet normal"
"biz sevgili değiliz. Sen uyuz bir sapıksın bana zorla sahip olmaya çalıştın. Şimdi defol yoongi defool"
"istesende istemesende artık benim kızımsın anladınmı. Kes sesini ve aç şu kapıyı yoksa kırarım"
Aman odun😒. Biraz insan olsan ölürsün ya... Ben bunun yüzüne nasıl bakıcam şimdi. Öfff aptal yoongi bu kadar harika ve bir o kadar manyak olmak zorundamısın?
"sen bilirsin. Geri çekil kırıcam kapıyı"
"D-dur yapma. Çıkıcam sanırım. Lanet olsun"
Banyoda geçirdiğim ufak çaplı sinir krizinin ardından kapıyı yavaşça araladım.
"lanet olsun.Yoongi çık dışarı seni aptal"
Tabi ki çıkmadı. Çıkarken yanaklarım kıpkırmızı olduğu için ellerimi yüzüme kapattım. Ve yoongi ye
"açım... Aşağı inelim ve yemek yiyelim. ama sen yüzüme bakma tamam mı?"
Yüzündeki tebessümü aralayarak gördüğüm parmaklarımın arasından farkettim.
Yüzüm hala kapalıydı. Elleriyle ellerimi yüzümden indirdi ve bana gülümsedi."benden utanmana gerek yok. Hem bundan sonra alış buna bence. Bu bir başlangıçtı."
Söyledikleri daha da kızarmama sebep olmuştu. Yere bakarak konuştum
"b-biz seninle sevgili değiliz yoongi. Beni sevmediğini biliyorum ve beni kullanmama asla izin vermem. Ben gidiyorum."
Diyerek evden çıktım. (tabikide üzerimi uyandığımda gitmiştim saçmalamayın. Bdkfbdkdnd). Arkamdan yonginin sesleri geliyordu ama ben arkama bile dönmeden uzaklaşıyorum. Tabi gözlerimden yaşlar boşalıyordu." ribi dur yanlış anladın... Sana diyorum lanet olsun dur artık."
İçimde kötü bir his vardı.Eğer beni sevmiyorsa neden benimle bu kadar yakın olmaya çalışıyor?
Kafamda deli gibi sorular dönüp duruyordu. Ve hiç birinin lanet cevaplarını bulamamıştım.
Otele gidip duş aldım ve yeni kıyafetler giydim. Beyaz salaş gömlek ve altına da Jean yırtmacı olan pantolonumu giydim. Gömleği içine koydum ve saçlarımı hafif dalgalı yaptım. Sahile gidip kafa dinlemeyi denedim. Ama olmadı.
Her anı gözlerimde canlanıyordu o an'ın.
Bir restoranta gidip sıcak çikolata aldım. Ve pencere kenarına oturdum.
Okulu çok fazla astığımın farkındayım. Telefonum ne zamandır kapalı benim ya
Dün den beri hiç açmadım.
Telefonu açtığımda 64 mesaj, 53 arama vardı. Yuh lan ilk defa telefonum bu mesajlar yüzüne donukluk yapıyordu.
Eunjin, Dilara ve yoongi.n-ne yoongi mi? O ne alaka. Biraz önce aramış. Ve mesaj atmış. Ne diyicek acaba?
Arasam mı? Yok ya ne aricam...Gönderen yoongi;
Neredesin? Seninle konuşmam gerekGönderen yoongi;
Lanet olsun aç şu telefonu ribi açGönderilen yoongi;
Seninle görüşmek istemiyorum. Arama. ve numaramıda sil. Sayanora sersem.Gönderen yoongi;
Okulda görmeyeceğimi mi sandın aptal kız?Beğenmenizi umuyorum. İyi okumalar💜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez
RomanceÖzgür ruhlu bir çocuk ve rahat bırakmadığı bir kız. Birlikte yaşadıkları tehlikeler ve gittikçe büyüyen bir aşk hikayesi💜💜