Hâlâ ribi in ağzından
Onun asıl niyeti belliydi ama. Sahnedeki fahişe ile kesişiyorlardı. Allahım ben bunları görecek ne günah işledim Ya Rabbim?
Kadın platformdan inince barmeni çağırdı ve yoongiye bir mesaj yolladı. Ve yoongi de kadına bakarak başını olumlu anlamda salladı.
Hemen barmeni çağırıp ne konuştuklarını sordum. Önce konuşmadı ama para teklif edince öttü hemen.
Meğersem kadın yoongiyi odasına davet etmiş, yoongi de olur demiş.
Ayh, sinirden midem bulanıyor yha, her an kusabilirim. Üstelik artık gitme zamanım da gelmişti. Son hamlemi yapıp gitmeliyim. Evet evet, yoonginin pişman olmasını sağlamalıyım.Kadın odasına gittikten 15 dakika sonra da yoongi odaya girdi. Bir süre ayakkabısındaki ses cihazından onları dinledim.
Dinlediğim her saniye, duyduğum her inleme sesi kalbime batıyordu sanki.
Odanın kapısının karşısına geçtim ve kapıyı iki kere tıklattım. Kapıyı açan kişi platformdaki sürtüktü. Kapıyı yarım araladı ve götünde çıkan sesiyle konuştu
"ne oldu bebeğim? Önemli bir iş ile meşgulüz şurada"Kadını itekleyerek içeri daldım... Yoongi yarı çıplak bir sandalyede oturuyordu. Kadına göz ucu ile baktığımda ise üzerinde bir gecelik ceketinden başka hiçbirşey olmadığını fark ettim. Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum.
Yoongi hemen ayağa kalktı ve durumu izah etmeye çalıştı"bak ribi, göründüğü gibi değil, açıklayabilirim. Hem sen ne arıyorsun burada?"
"yazık..."
Arkamı dönüp hızlıca odadan çıkmaya çalışıyordum, ve yoongi de hızlıca pantolonunu ve montunu giyiyordu. Kapıdan çıkarken yarde duran kadına bir tekme attım ve köpekler gibi zırlamasına sebep oldum, üzerine tükürdüm ve hızlıca oradan uzaklaştım. Bar çıkışında bir taxi durdurdum ve binip hızlıca uzaklaştım. Adama olabildiğince hızlı sürmesi gerektiğini söyledim. Hemen eve vardık. Adama biraz beklemesini söyledim ve eve çıkıp hızlıca bavulu alıp aşağı indim ve hemen oradan uzaklaştım.
Deli gibi ağlıyordum, ve kalbim hiç olmadığı kadar acıyordu. Önce hava limanına gitmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Han Nehrinin yanına gittim. Telefonuma hiç durmadan mesajlar geliyordu.Gönderen:yoongi
Ribi neredesin? Aç şu telefonu lütfen. Üzgünüm, üzgünüm. Hadi aç şu telefonu.
Gönderen:yoongi
Ribi aç şu lanet telefonu. Kendine birşey yapmandan korkuyorum
Gönderen:yoongi
Lütfen aç meleğim, açıklamam izin ver lütfen
Gönderen:yoongi
Bak öncesi için üzgünüm. Sana söz veriyorum bir daha asla böyle birşey yapmayacağım ribi lütfe. Açıklamam izin ver
Gönderen:yoongi
Tanrı aşkına aç şu lanet telefonu dedim sana ribi açVS... 16 mesaj daha...
Gönderilen:yoongi
Hoşçakal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez
RomanceÖzgür ruhlu bir çocuk ve rahat bırakmadığı bir kız. Birlikte yaşadıkları tehlikeler ve gittikçe büyüyen bir aşk hikayesi💜💜