24.VEDA Yemeği...

2.3K 85 21
                                    


"Keşke her günümüzü, her anımızı , her saniyemizi denizde yaşayabilsek Masalım..."

Masal çantasını da eline alırken kocasına döndü Ve gördüğü yüz ifadesi Demir in oldukça keyifsiz olduğunu gösteriyordu;

"Ama yine geliriz Demirim... Sıkma canını"

"Burada o kadar huzurlu ve mutluyuz ki Geri döndüğümüzde eskiye dönmekten korkuyorum."

Masal ne demek istediğini anlamıştı ve onu rahatlatmak ister gibi sıcak bir şekilde gülümseyiverdi Sevdiği adam a...

Ama bunu yapmak bile o adar zorlamıştı ki bedenini, Denizden olsa gerek vücudu çok yorgundu ve kemikleri sızlıyordu Genç kadının.

"Korkma Demir, yeniden bana güvenmemezlik yapmadığın sürece eski diye bir şey olmayacak..."

Demir tekneyi bağlama işlemini bitirdiğinde Teslim almaya gelen kaptana baş selamı vererek teşekkür etti ve hemen ardından Ayakta kendisini bekleyen karısının yanına giderek bir hamlede kucağına aldı...

Masal beklemediği bu ani hareketle ufak bir çığlık atsa da, saniyesinde kocasının rahat kollarına daha da yerleşerek gülümsedi.

Ama yine de;

"Demir arabaya kadar yorulma istersen, kendim yürüyebilirim..."

"Olmaz öyle şey, Ben masal prensesimi asla yormam Hem gereksiz yere yorulmana ne gerek var ki Kocan burada... Sıkı tutun prenses...."

Masal kahkaha atarak kocasının boynuna sardığı kollarını biraz daha sıkılaştırdı , Biliyordu Demir onu ölse bile düşürmezdi ama sıcaklığını daha çok hissetmek istemişti; Sanki bir daha dokunamayacakmış gibi,

arabaya geldiklerinde Demir ilk defa alıcı gözüyle karısının arabasını incelediğinde oldukça güzel ve karısına yakışan bir araba olduğunu gördü. Kapıyı açıp karısını bindirdikten sonra,eğilip kemerini de taktı. Tıpkı porselen bir bebeğe dokunur gibi dikkatli ve yumuşaktı hareketleri.

Üzerinden kalkmadan önce alnına  bir öpücük bıraktıktan sonra uzun bir süre karısının saçlarındaki o Gül kokusunu içine çekti ilaç niyetine Demir YİĞİTER.

Masal ise aynı dakikalarda huzurla gözlerini kapatmıştı sevdiği adama...

Demir zorda olsa karısından ayrılarak kapısını kapattı, ve kendi tarafına geçti. Arabayı çalıştırdıktan kısa bir süre sonra yanında getirdiği  bir CD'yi teyp e yerleştirip açma düğmesine bastı

Biraz sonra kulaklarına dolan hem en sevdikleri şarkı aynı zamanda da düğün şarkıları olan parça ile Masal bakışlarını şaşkınlıkla kocasına çevirdi. Demir gülümseyerek karşılık verdiğinde Masalın gözleri mutlulukla ışıldadı.

***

***

İkisi de yol boyunca çalan şarkıya eşlik etmiş ve defalarca dinlemişlerdi. tekrar tekrar...

Otelin önüne geldiklerinde tamda zamanında şarkıları bitmiş ve bir güzel yolculuğun daha sonuna gelmişlerdi.

Demir karısından önce arabadan inerek karısının kapısını açmış ve daha Masal yere adımını atamadan yeniden kucağına almıştı;

"Demirrr!!! indir beni nolur. Rezil olacağız herkese..."

"Kim karışabilir Meleğim söylesene... Sen benim karımsın ömrümün baharısın onlara ne ki!"

BİR YALAN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin