"BUNU BANA NASIL YAPARSIN MASAL!!!!"
Demir ne yapacağını bilemeden odada turlarken , Karısına inanmanın Böyle bir İHANET ile sonlanacağını hiç düşünmemiş ti;
Hem de o adamla ama suç kendisindeydi Daha ilk başta buraya gelmemeliydi. O zaman böyle bir şeye de şahit olmamış olurdu.
Ne yapacağını düşünürken Daha fazla burada duramayacağının bilincindeydi , Bu kadar severken kendisini aldatan ve kendisini başka bir herifin kollarına atan karısıyla aynı ortamda bulunmak istemiyordu;
Eline telefonunu alırken sinirden titrediğini o an fark edebildi, Hemen Uçaklarının Pilotunu arayarak, Özel uçağın Otele en yakın piste gelmesini emretti ve Ardından uçağı buraya bir gün önceden çağırttığı için Buluta minnet duydu.
Eşyalarını bile toplamadan sadece telefonunu alarak Kapattı ve rastgele pantolonunun cebine atıverdi;
Çünkü şu an kimseyle konuşacak ne gücü nede tahammülü vardı...
Oysa şu son 1 saatte yaşananların Bir kabustan ibaret olmasını nede çok isterdi , Şimdi uyansa ve o manzarayı gözleri hiç görmemiş olsa...
***
Masal dudaklarına değen dudaklarla birlikte ateşe değmişçesine geri çekildi ve kendisini Ne zaman kucağına aldığını bile hatırlayamadığı Adam a sert bir tokat attı
Bu tokatla aklı başına gelen Cem içtiği onca içkiye lanet etti ama artık çok geç olduğunu kendisi de en az Masal kadar iyi biliyordu...
"S... SEN NAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN, YA KOCAM GÖRSEYDİ CEM "
Cem anında masal ın ellerine uzanırken Genç kadın hışımla uzaklaştı kendisinden
"Ben çok ama çok özür dilerim Masal! Nasıl öyle bir şey yaptım inan bilmiyorum Ben biraz içmiştim TUTAMADIM KENDİMİ Yoksa yemin ederim seni böylesine üzmek aklımın ucundan bile geçmezdi Hem sende düşecek gibi olunca bir anda aklım gitti Benim..."
Masal sözlerini duysa da bir şey demeden susmayı tercih etti. Sonrasında gözleri kolundaki bilekliğe kaydığında Hızla çıkararak Cem in avuçlarının arasına bıraktı ve son sözlerini de söyleyerek Otele doğru yürüdü...
"ESKİDEN TANIŞMIŞ OLABİLİRİZ , BENİ KURTARMANIN HATRINA BU YAPTIĞINI AFFEDİYORUM LAKİN BİR DAHA GÖRÜŞMESEK İYİ OLUR DOKTOR"
Cem ise gözleri dolarak öylece bakakalmıştı sevdiği kadının ardından...
***
"HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK... BİR DAHA HİÇ AYRILMAYACAĞIZ..."
Demir aklına doluşan anılarla Denizde geçirdikleri o mutlu anları hatırladı; Her şey yine ve yeniden tepetaklak oluvermişti
"SENİ UYARMIŞTIM BEN... O ADAMA GÜVENMİYORUM DEMİŞTİM... NEDEN? NİYE DİNLEMEDİN BENİ MASAL... NİYE YAKTIN YÜREĞİMİ BEN ŞİMDİ NE YAPACAĞIM NASIL VAZGEÇECEĞİM SENDEN..."
Uçak havalanırken Yine dinlememişti DEMİR YİĞİTER o pişman olduğu şeyi yeniden yapmıştı AÇIKLAMA BEKLEMEDEN, EN önemlisi DİNLEMEDEN...
...
Masal odalarına geldiğinde kapıyı olabildiğince sessiz açmıştı;
Fakat yatağın boş olduğunu görünce Kocasının Lavaboda olduğunu düşünerek Geceliğini giyindi yeniden, ve Çantasının bulunduğu dolabın üstüne doğru ilerleyerek içinden bir kaç tane ıslak mendil alarak Dudaklarını silmeye başladı sertçe, O anları hatırladıkça midesi bulanıyordu genç kadının... Sonunda peçeteye bulaşan kanı gördüğünde durabildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YALAN UĞRUNA
RomanceHer şey yolunda gidiyordu .Mükemmel bir evlilikleri vardı mutluydular... Ta ki atılan bir iftiraya kadar. Karısına inanmayan ve ona HAYATIMDAN DEFOL Git! diyen bir adam Hani derler ya Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış: Hah işte aynen öyle kad...