13.KARDEŞ Desteği...

4.1K 133 7
                                    

"De..demir"

Ece şaşkınlıktan küçük dilini yutacak hale gelmişti, Hayır birde tamda gideceklerinin ertesi neden gelmişti ki buraya?

Şimdi üçü de kapı ağzında durmuş öylece birbirlerinin suratlarını inceliyorlardı , Kimsede ağzını açıp tek kelime etmiyordu .Sanki anlaşmışlardı konuşmamakta

Bulut bu sessizliğe dayanamayarak Eceyi de kolunun altına alarak salona doğru yürüdü ;

Hemen arkalarından da kapanan kapının sesiyle birlikte Demir geldi peşlerinden salona. Bulut ev sahibi olarak nezaket gereği buyur etti oturması için ;

Ama Ece için durum farklıydı onun burada durması ve Demir e tahammül etmesi için bir sebebi yoktu , Hoş olmasını da istemezdi zaten. O nun şu anda daha önemli bir mutluluk sebebi vardı, Yarın kardeşine kavuşacaktı.

Kendisine bakan Sevgilisinin elini tutarak dudaklarına bir buse kondurdu...

"Ben gidiyorum sevgilim. Daha fazla burada durmaya tahammül edemeyeceğim!"

Demir duyduklarıyla oturduğu yerde kıpırdansa da öğrenecekleri uğruna duymazdan gelmeyi tercih etti.

Bulut duydukları karşısında anlayışla başını salladı, ve hazır olan sevgilisini kapıya kadar geçirmek üzere peşinden gitti;

Demir giden ikilinin ardından sıkıntılı nefesini koyuverirken, bir yandan da düşünmeye başladı...

Eskiden.... evet aradan çok uzun bir zaman geçmemişti güzel anların Fakat çok önemli bir parçası kayıptı, Masalı... yaşama sebebi yoktu şimdi, O yüzden dün yaşananlar bile eskiydi onun için Başlangıcı da karısına kavuştuğunda yapacaktı. Zaman, saatler, dakikalar işte o zaman yeniden anlam kazanacaktı Genç adamın gözünde...

Gözleri etrafta gezinirken Uzun süredir gelmeyen Bulut u merak etti Bir yandan sabırsızlık vücudunu hızla ele geçiriyordu... Sorması gereken sorular, ve alması gereken yanıtlar vardı Hatıraları soğumadan.

Arkadaşına bakmak için ayağa kalktı tam halının üzerine adımını atmıştı ki. ayağına değen bir şeyi hissetti. Hızla eğilip baktığında bunun bir kağıt parçası olduğunu fark etti...

***

Uykusundan yine ağlayarak uyanan Masal bunu alışkanlık haline getirmişti artık. Demiri terk ettiğinden beri her gece aralıklarla ağlayarak uyanıyor. Deliksiz uyuduğuysa yok denecek kadar azdı. Genç kadının.

Elini yüzünü yıkamak için yataktan doğrulup banyoya yöneldi. Yüzüne çarptığı buz gibi su kendine getirmişti az da olsa

Banyodan çıktığında uykusunun kaçtığını fark eden Masal biraz kitap okumaya karar verdi 

Dışarıya baktığında zifiri karanlık olduğunu gördü ve dışarıdaki görüntüyü kendi içine benzetti...

Düşünmemeye çalışarak valizinden çıkardığı kitabı incelemeye başladı. Lakin o esnada dönen başı bütün planlarını alt üst etmişti, kısa bir süre gözlerini kapatıp geçmesini bekledi, biraz sonra geçer gibi olduğunda hevesi kaçmıştı Genç kadının... kitabı aldığı yere geri koyup Tekrardan yatağına yönelen Masal yorganı kaldırmasıyla büyük bir şok yaşadı .onu bu kadar şaşırtan şey tam olarak yastığının sol tarafında gördüğü kandı!!!

Hızla toparlandı ,ve kirlenmiş olan yastık kılıfını çıkarıp kirli sepetine attı . Çekmeceden temiz bir tane çıkartıp taktıktan sonra Neden olabileceğini düşündü ama sonra fazla uzatmadan "Strestendir herhalde" diyerek geçiştirdi.ve yapacak bir şeyi olmadığından kendini uyumaya zorladı... Sonuçta yarın Büyük gündü.

BİR YALAN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin