✴-5-✴

138 97 8
                                    

Bu siyahla beyazın savaşıydı...

Ayaz ve Kardelen, Cihan Başkomiserin masaya koyup gittiği dosyaya tereddütle bakıyordu. Kardelen, dudak büktü:

"Ne dosyası ki bu?" dedi. Ayaz komiser, istemsizce dosyayı açtı. Açmasıyla şaşırması bir olmuştu. Donuk bir sesle,"Seçil Aksoy dosyası, faili meçhul olarak geçen..."dedi.
Kardelen,"Anlaşılan yine iş başına girişeceğiz. Sil baştan başlıyor film desenize," dedi ve iç çekti. Gülümsedi,"Burçak'a da göstermeyecek misiniz? Komiserim, ilk ikiniz konuşmalısınız bence bu dosyayı," dedi. Ardından zarif bir hareketle oturduğu sandalyeden kalktı.

"İzninizle ben gidiyorum komiserim, sizi baş başa bırakayım en iyisi." Sonra kkendine de bir kahve almak için gitti. Artık uykuyu rüyasında görecek gibi duruyordu. Uyumak haram olacaktı yine...

Burçak, Ayaz komiser'in ortağıydı. Dalgalı sarı saçlarıyla ve bal rengi gözleriyle çok güzel bir kadındı. Şimdiye kadar çevresindekiler ( Ayaz da dahil) kendisine foto model ya da manken olmak için uygun olduğunu, polis olarak kendisine yazık ettiğini söylemişti. Tabi bu Ayaz ve Burçak arasında gerginliğe, ardından gelen bir haftalık didişme ve hararetli geçen günlere sebep olmuştu.
Ayaz, dosyayı alıp koridora çıktı. Elindeki açık duran dosyaya göz gezdirdi. Koridordaki panodaki kayıpların fotoğraflarının olduğu yere baktı. Seçil Aksoy'un fotoğrafı göze çarpıyordu. Kendine kızıyordu. Bu genç kıza ne olduğunu bilmeden nasıl uyuyabilmişti? Vicdanının sesini, uzun süredir dinlenmediğini fark etmişti.

Kendi kendine söylendi," Şimdi...önce tekrar ailesiyle konuş. Yakın arkadaşlar, takıldığı yerler, Seçil'in özel eşyaları en son irtibat kurduğu kişiler...yarından itibaren araştırsak..."

Ayaz, kendince plan yaparken, gülümseyerek Burçak, geldi:

"Delirdin en sonunda tebrikler!" dedi iğneleyici bir sesle.

"Henüz değil Burçak, çok beklersin."

Burçak, Ayaz komiser'in elindeki dosyayı alıp açtı.

"Seçil Aksoy dosyası...Evet, harika çözülemeyen bir olay ama çözeceğimize inanmıştım. Anlaşılan yine bize kaldı."

Ayaz ve Burçak, bir süre bakıştı. Acı bir gülümseme belirdi yüzlerinde...

×××

KARANLIĞIN MELODİSİ (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin