Rozdział 18

3 0 0
                                    

Już z samego rana musiałam wysyłać zaproszenia na mój ślub za tydzień wyjdę za mężczyznę mojego życia. Kima Taehyunga.
Moje imię na papierze będzie brzmiało :
Magdalena Monika Rei Kowalska Taehyung. Oficjalnie po ślubie będę Rei Taehyung. Mój alienek nazywa się Jihyo Taehyung.  

Planowanie do ślubu jest okropne, tyle wyjazdów. Tu do kosmetyczki, salonu ślubnego i jeszcze do urzędów. Na ślub wybrałam sobie długą, biała rozkloszowaną suknie z delikatnym motywem kwiatów, dekolt mam w kształcie serka z koronką. Welonu też po samą dupe nie mogę mieć więc mam mniej więcej do ud.
Fryzura jest taka iż włosy będą bardzo długie spięte do tylu lekko pofalowane z białymi różyczkami.
Paznokcie będą klasyczne białe tipsy.
Musiałam V z domu wygonić. Bo pojechałam po suknie a co ? V w domu zamiast po garnitur jechać. Wygoniłam go oo garnitur A sama zajęłam się swoją suknią. Teraz se przypomniałam, że zapomniałam buty odebrać. Zadzwoniłam do Kima, że klucze są pod doniczką i pojechałam po buty. Zamówiłam białe szpilki ze srebrnymi wstawkami "ich nie będzie widać bo pod sukienką więc mogą być byle jakie" to są słowa mojego kochanego przyszłego męża. To nie są byle jakie buty bo kupiłam je za 100000💸
Natomiast V będzie miał czarny garnitur, biała koszule z czarnym krawatem plus eleganckie buty. Do kieszonki w garniturze będzie miał biała chusteczkę z czerwoną różą opasaną złotą wstążką.

    Tort

T

ort ma 3 warstwy, delikatnie biały ze smakiem czekoladowym na spodzie ma czerwone różyczki. Na górze ma z cukru zrobione złote obrączki z naszymi inicjałami. Cały tort jest posypany malutkimi serduszkami. Autorem tortu jest  Jin. Kocham ich nad życie, ale nie bardziej niż V.

Po przyjeździe z kościoła goście będą ustawieni przed wejściem do sali, w między czasie będzie rozdawane szampany, saka Polska wóda i picolo.
Na wejściu do sali będą drzwi jak z bajki, na wejściu będzie rozłożony czerwony dywan posypany płatkami róż. Na sali u góry będą powierzone balony w różnych kolorach a w środku płatki róż również w różnych kolorach. Będą przebijane przez moja siostrę podczas pierwszego tańca. Stoły będą udekorowane przez Jimina a mianowicie białe obrusy, delikatnie rozkloszowane na dole ze złotymi wstawkami, na środku w złotych dzbanach czerwone róże. Talerze zwykle białe i drobne upominki od nowożeńców na talerzach, przed talerzami będą postawione karteczki kto siedzi na danym miejscu. Krzesła będą udekorowane lśniącym tiulem.
Stół nowożeńców będzie długi i na środku sali. Na ścianie za najważniejszym elementem stołu będzie biała tkanina ze złotymi obrączkami z inicjałami i wokół balony w kształcie serca.
Po prawej stronie na środku stołu będzie siedzieć Rei obok niej rodzice jej a obok nich Aiko z Kookiem. Po lewej stronie siedzi V obok niego jego rodzice i siostra. Obok nich reszta Bangtanów. Później zaczynają się osobne 10 osobowe stoły.
Na ślubie będzie katering. A mianowicie przynoszący tacę z herbatą i innymi potrawami.
Kelnerzy będą ubrani w białe smokingi z czarnymi muszkami.
W orkiestrze będą załatwieni przez Kookiego - Charlie Puth a Aiko Eda Sherana.
Rap Monster załatwi smokingi dla reszty BTS.
J- Hope załatwi lamborghini czarny.
Suga załatwi bukiety, zrobione czerwonych róż oraz japońskiej wiśni.

Zabawy w trakcie ślubu
- jak dobrze zna się młoda para
- karaoke
-tańce
- sala zabaw z nadzorem osoby dorosłej.
- konkursy, gdy, zabawy

Poprawiny
Biała sukienkę rozkloszowaną. Buty będę miała ze ślubu. Włosy związane w koka.
Rzucanie welonem i krawatem.
Krzesełka.





Dzisiaj jest ten dzień. Dzień, w którym zmienił moje życie.
Sprawdzałam z milion razy czy wszystko jest zrobione na ostatni guzik.

Na ślub malowała mnie Domi, a fryzure robiła mama. Każdy z rodziny jest zestresowany i zdenerwowany. Każdy jest gotowy i już jedziemy do kościoła. Wszyscy siedzą V stoi przed ołtarzem A tata mnie prowadzi. Trzymam bukiet kwiatów w dłoni, już wiem po co Tata prowadzi dziecko do ołtarza. Bo jak się ma welon na ryju to nic nie widzisz. Heh dobra idziemy. Jejku jak V cudownie wygląda w tym garniaku. Widzę już w pierwszych ławkach siedzących BTS oraz rodzinę. Domi już płacze A Jungkook ją tuli ze zeszklonymi oczami, życzę mojej siostrze takiego samego wesela A nawet lepszego. Jestem już przed moim przyszłym mężem.
Odmawiamy już przysięgę i jesteśmy już oficjalnie mężem i żoną. Przed kościołem goście składają nam życzenia dla V najlepsze życzenia złożył Jungkook A dla mnie moja siostra.
Jedziemy właśnie do sali. Każdy już stoi z kieliszkiem w ręce i śpiewają koreańską piosenkę. Wypiliśmy szampana i ruszyliśmy za siebie. Brawo więcej roboty. Każdy bił brawo i zjedliśmy tradycyjne polskie i azjatyckie dania każdy był zachwycony co nam odpowiadało. Cieszyliśmy się, że jesteśmy razem i spędzony resztę życia razem. BTS dalej się trzyma A ARMY zaakceptowały nasz i Jungkooka związek. Jestem im wdzięczna aż do bólu.

Całe wesele minęło na zabawie i jedzeniu, podobało mi się cholernie A V był szczęśliwy, że aż płakał. W tle śpiewał Ed Sheran z Charliem Puthem na zmianę. Nawet Jungkook i Domi razem zaśpiewali. Nasz pierwszy taniec trwał przy coverze Jungkooka Merry Me.

Poprawiny.
Złożyło się idealnie przy rzucaniu welona. Welon złapała Domi A krawat V Jungkook. Jejku już się nie mogę doczekać ich wesela.

Każdy był zadowolony z wesela i miło spędził ten czas. Jestem wdzięczna osobom, które tu przybyły.

BTS Message. PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz