🌸

293 38 1
                                    

Yıllar geçsede eskimeyecek eskitilemeyecek sana olan aşkım.Sana seneler sonra da baksam; beni savunmasız bırakan gözlerine aşk dolu gözlerimle bakarken kaybolacağım.

Dudaklarımız birbirinden uzun bir süre sonra ayrıldığında kutuplarda tek başıma kalmış gibi hissediyorum. Sıcaklığın bedenimde çekilirken beni yeniden sarman için yalvarmak istiyorum.

"Jungkook..."

Sesin o kadar boğuk ve etkileyici bir şekilde kulağıma iniyor ki kucağımda oturduğunun bile farkında değilim.Ne ara bu kadar sersemledim,ne ara seni yeniden kendime çekme isteğimle dolu doluyum?

"Kapı çalıyor Jungkook..."

Sesin bana ulaşan tüm tınılara duvar örerken,seni bölen tüm seslere sağır olduğum dakikalar içerisindeyim.Hiçbir harfi sensiz harcamak istemiyorum Park Jimin bu yüzden duyduğum tek şey nefesin.

"Pizzacı olmalı."

Birkaç dakika önce sipariş verdiğimiz pizzalar aklıma geldiğinde,saçları dağılmış ve kucağıma oturmuş sana bakakalıyorum.Basit bir olayı bile darmaduman hale getiren zihnim, hala kızarık ve ıslak dudaklarında kaldığı için konuşamıyorum.

Ellerini dudaklarına götürerek dişlerin arasında ezilen alt dudağını seyrederken yerimden kalkabileceğimi düşünemiyorum.Çığlık çığlığa yerimden doğrulmamı söyleyen beynime uyduğumda,kucağımdaki seni hesaba katmadığı için yeniden yakınlaşıyor dudaklarımız.

Zamansız ve plansız olan bu yakınlaşma beni bir kez daha düşürürken sana,afallıyorum.Aralık olan ıslak dudaklarında can verirken ruhum, sesimi çıkarmadan bu ölümün tadını çıkarıyorum.

"Çok ani geldi Jungkook....bu şey....böldü yani....bizim...Kapıyı açalım....bekletmeyelim...Şey..Ah..........tamam ben kalkayım....Sen...kapıya bak."

Kucağımdan omuzlarıma tutunarak yükseldiğinde,bedenime çoktan yayılmış hücrelerimde bekleyen zevke karşı koyamıyorum.Sana ait saf düşüncelerimin yerini alıyor tüm arsız fikirler ve ben bakışlarımı senden çekemiyorum.Banyodaki görüntün zihnime gelip tüm savunmalarıma işkence çektirirken sana karşı çıkamıyorum.Nefesim bedenimi terk etmiş beni yarı ölü durumuna sokmuşken,bir anda seni yeniden kucağıma oturtuyorum.

Ne olduğunu anlamamış gözlerin aniden renk değiştirip zevkle kayarken,öpmek istiyorum tekrar okyanus sandığım dudaklarından.Tadına bakmak,tekrardan boğazımda bıraktığın o tatlı acında boğulmak istiyorum.

"Bedeninden kayarak sana temas eden su damlasını hiçbir bir şekilde sipariş etmemiştim zihnime ama sürekli kapılarıma gelip beni mahvediyor Park Jimin."

"Sözlerin....Jungkook sen hayallerimdeki şairsin."

"Beni şair sanıyorsun, asıl şiirin sen olduğun bilmeden.Güzelliğin yanında soluyor, tüm hayallerdeki yazılmış yazılacak eserler Park Jimin."

la Vie en Rose  •pjm&jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin