Kahvemden bir yudum alırken, ikizimin gözleri benim üzerimdeydi. Bardağı masaya bırakırken, başımı 'ne var' dercesine salladım.
"Çok sessizsin, Seren." demesiyle bütün gözler bana döndü.
"Konuşunca kavga ediyoruz, ne yapayım?" derken omuz silkeledim.
Sessiz kalsam soğuk, durmadan konuşsam çirkef oluyordum. Resmen ne yaparsam yapayım kimseye yaranamıyordum. Açıkcası umrumda da değildi.
Selin, saçlarını omzundan geriye atarak sırtını dikleştirdi. "Haklı valla. Hep kavga çıkıyor, konuşunca."
Gözlerimi devirdim. "O zaman bana dokunmayın. Bırakın sinirimi içimde yaşayayım."
Berk, "Güzelim, sana yardım etmek istiyoruz ama sen, bizi itekliyorsun." diyerek bana tamamen döndü.
Herkesten onu onaylayan mırıltılar yükselirken, sandalyenin ucuna kayarak sırtımı dik bir hale getirerek hepsine baktım.
"Başından beri karşımda duruyordunuz. Şimdi ne değişti?" Kaşlarım havada bir bir hepsine baktım.
Selen, "Canın yanıyor." dedi elime uzanırken.
"Bir şerefsiz için oturup yas mı tutacağım sandınız?" diye yükseldim birden. "Ben kimse için kendimi üzmem!"
Herkes anında susarken, kırdığım potun farkına vararak alt dudağımı ısırarak arkama yaslandım. Ağır sıvamıştım.
Nazlı, "Neyse..." diyerek olası krizin önüne geçti. "Şu sana yazan kim?"
Herkesin dikkatini çekmiş gibi tekrardan gözler bana döndü. Sözü devralan Cemrehan oldu. "Kim yazıyor sana?"
Omuz silkeledim. "Boşun teki."
Berk alayla güldü. "Sosyal deney içinde, sosyal deney mi yaşadın yoksa?"
Gülerek başımı salladım. "Bu öyle zeki birisi değil be kuzum. Mal mal beni takip ediyor."
"Ne?" diye atladı Selen şaşkınlıkla.
"Abi rahatlığa bak, manyak mısın sen?" diyerek devam eden Ali'ye diktim gözlerimi. Eniştem olurdu ama gram sevmezdim. Selen nasıl sevdi hala aklım almıyor ama neyse...
Omuz silkeledim. "Ne yapayım be?"
Cemrehan, kafama hafifçe vurdu. Elimle, elini savuşturdum. "Mesela şikayet et?"
"Ya eğlencesine yazan biri için ne polisleri meşgul edeyim?" Kaşlarım havada hepsine baktım. "İstersem bulurum zaten."
"Nasıl bayan zeki?" dedi Selin.
Omuz silkeledim. "Nazlı da tüm okulun numaraları var. Rehberine girmem yeter?"
"Oha lan çok mantıklı." dedi, Berk gülerken.
Sadece güldüm.
Konu benden sapıp tatilin son günleri için kurulan planlara geçerken, yorum yapmadan onları dinlerken tek tek hepsini inceliyordum.
Selen, Ali'nin kolunun altına girmiş bir şeyler anlatırken, Ali kafasını başına yaslayarak gülümsüyordu. Onu pür dikkat dinleyen Selin ve Nazlı planın detaylarını oluştururken, cebinden çıkarttıkları telefonlarına gömülen Berk ve Cemrehan ise pubg'ye gömülmüşlerdi. Kutlu ve Azra ise tamamen ekipten kopmuş, fısır fısır kavga ediyorlardı. Son olarak gözlerim Batı'ya kaydı. Başını eline yaslamış dalgınca masaya bakıyordu.
Derin bir nefes alarak bakışlarımı dışarıya çevirdim. İçime bir sıkıntı düşmüştü ve bu hiç iyiye işaret değildi.
6. Hislerime her zaman güvenen birisiydim ve bir felaketin geldiğini hissediyordum.
Gitmeden spoi bıraktım...
Eve daha yeni geldim, diğer bölümdeki yorumlara koşarak geliyorum! Buraya gelene kadar çoşturun burayı!
Bu arada 1K olduk! Resmen daha 1 hafta olmamıştı, kalbim inecek sevinçten.
Yemin ederim, mükemmelsiniz ♥
Ay lafı çok uzattım. Bu bölüm grubu tanımanız içindi. Umarım faydası olmuştur, artık herkesi biliyoruz, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyal Deney
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Deney yapıyorum diye bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilirsiniz? 26.01.2019