Yorumları çoşturdunuz! Ben de sözümde duruyorum. Keyifli okumalar ❤
Şaşkınlıkla Batı'ya bakarken dudaklarımı büzdüm. "Resmen evden atıldık." derken gözlerim saniyeler önce suratımıza kapanan kapıya kaydı.
"Yazlıktan atıldık en azından." derken bahçedeki masanın etrafında dizdiğiniz sandalyeyi çekerek oturdu. "Eve döndüğümüzde atamazlar."
Gülerek başımı salladım. "Cidden mi Batı?"
"Ne var, hayatım?" dedi kaşlarıyla yanını işaret etti. "Şu an sinirliler. Olayı ciddiye alırsam tartışma çıkar."
Omuzlarım düşerken hemen yanına oturdum ve çenemi elime yaslayarak ona baktım. Gözlerim yüzünde gezinirken, çapkınca gülümseyip göz kırptı.
"Bak ya!" diye bağıran sesle yerimizden sıçradık. "Bir de oturmuşlar orada birbirlerine kur yapıyorlar." diyerek camdan bize doğru top haline getirdiği kağıtları atmaya başladı Nazlı.
Bir tanesini havada yakalayıp ona attım. "Burayı eben mi toplayacak kızım? Rahat dursana!" diye çemkirdim.
Arkasında beliren Selin bir bardak suyu bize doğru fırlatmasıyla sağa doğru kaydım. Bedenim oturan Batı'nın üzerine düşerken sandalye yana doğru devrildi ve acıyla ikimizde inledik.
Batı benden daha fazla acıyla inlerken hızla üzerinden kalkıp yüzüne yaklaştım. "Batı?" dedim endişeyle.
Eli kafasına bastırırken gözlerim oraya kaymasıyla telaşla eline dokundum. "Kafan kanıyor!" Pencereden bize bakanlara döndüm. "Mal mal bakmayın gidin arabayı getirin, kafasını kanıyor!" diye bağırmamla herkes birden telaşlandı.
"İyiyim güzelim." derken kalkmaya çalışmasını durdurdum.
"Batı saçmalama. Elin kana bulandı." Ellerimi yüzüne koydum. "Nereye çarptın ya?"
Diğer eli, yüzündeki ellimin üstüne kapandı ve usulca okşayarak gülümsedi. "Bir kere öpersen geçer." dedi.
"Höst lan!" diyerek araya giren Selen'e kaydı bakışlarım. "Yavşaklık yapma, it."
Gözlerimi devirerek Selen'e baktım. Ali'yi sevmediğim için o da Batı'ya ters davranıyordu. Ayrı olduğumuz zamanlarda ise Batı kıymetleniyordu.
Tekrardan Batı'ya döndüm. Yüzüne doğru eğilerek dudaklarına ufak bir buse kondurdum ve geri çekildi. Yüzündeki gülümseme iyice yayılırken diğerleri geldi.
Az önce Parçalanmış adında yeni texting yayımladım. Orayada beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyal Deney
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Deney yapıyorum diye bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilirsiniz? 26.01.2019