Batı: Sahile gel.
Gözlerimi avuşturarak yattığım yerden doğruldum. Şaşkınlıkla etrafıma bakarken kızların hepsi yatakta yatarken nasıl yerde olduğumu düşünmek istemedim.
Yatağın altında titreyen telefonumu elime alarak Batı'nın aramasını reddedip mesajına baktım.
Siz: Ne oldu?
Batı: Konuşmamız lazım.
Siz: Tamam.
Telefonu çekmecenin üzerine koyarken ne konuşacağımızı çok iyi biliyordum. Fotoğrafı o da görmüştü, büyük bir kavga beni bekliyordu.
Derin bir nefes alarak hızla rutin işlerimi hallettim. Dolaptan dar kesim bir etek ve ince askılı bir bluz alarak üzerine geçirdim. Sandeletlerimi de ayağıma giydim ve merdivenlerden inerken saçlarımı at kuyruğu yaparak evden çıktım.
Ev ile sahil arası on dakikalık mesafedeydi. Hızlı ve seri adımlarımla daha çabuk ulaşmıştım.
Elini şortunun cebine koymuş, direkt denize bakan Batı'yı görünce durdum.
Kaşlarını çattığını aramızdaki mesafeye rağmen görebiliyordum. Sinirli olduğunu anlamak zor değildi. Sanırım baştan başlama olayımız, başlamadan bitecekti.
Derin bir nefes alarak yanına gittim ve onun gibi denize dönerek maviliğe bakmaya başladım.
"Fotoğrafı gördüm." dedi, dümdüz bir sesle. Sadece başımı sallayarak onaylamak amacıyla anlamsız şeyler mırıldandım. "Bu piç niye hala seninle uğraşıyor?"
Şaşkınlıkla ona döndüm. "Anlamadım?"
Gülümsemeye çalışarak bana döndü ama kasılan çenesi hiç yardımcı olmuyordu. "Niye hala şerefsizlik yapıyor?"
"Bir dakika," dedim anlamak istercesine. "Sen kızmadın mı?"
"Kızdım, Seren. Elimden olsa gidip ağzını yüzünü dağıtacaktım."
Kaşlarım mümkünmüş gibi iyice çatıldı. "Bir bok anladıysam ne olayım."
Tamamıyla bana dönerek ellerimi tuttu. "Seni tanıyorum, öyle bir şey yapacak birisi değilsin. Sana iftira atmış." Şaşkınlıkla dudağım aralandı. "Piçlik yapan o."
"Sen..." diye fısıldadım aptal bir gülümseme dudağıma sarılırken. "Hiç sorgusuz bana güveniyor musun?"
Bir adım atarak bana yaklaştı. "Seni bir kere kaybettim, ikinciyi yaşamayacağım."
Gülümsemem sırıtmaya dönerken, birden ona doğru atak yaparak sıkıca sarıldım. Anında kolları belime dolanırken, dudaklarımı yanağına bastırarak derin bir nefes aldım.
Dinlemeden kavga çıkartan erkeklere ayar olan birisi olarak Batı'yı mükemmel birisi yazmak istedim :')
Bir de başka bir kurgum için kapakta emin olamadım, seçer misiniz?
Eksiklerini de söyleyebilirsiniz. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyal Deney
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Deney yapıyorum diye bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilirsiniz? 26.01.2019