"Bunun arabasıyla gitmek zorunda mıydık?" diye homurdandım çantamı sırtıma takarken.
Selen başını iki yana salladı. "Nazlı, Kerim'in arabası ile gitmiş ne yapalım?" dedi ve Berk'in arabasına oturarak camdan bize baktı.
Selin, Kutlu, Azra ve Cemrehan da hızla Berk'in arabadına sıkışırken gözlerimi devirdim. Gruptan kimse Doğu'yu sevmezdi. Batı'nın tam tersiydi her konuda.
Sıkıntıyla soluyarak arka koltuğa yerleştim. Batı ve Doğu da öne geçerken cebimdeki kulaklığımı çıkartıp telefonuma taktım.
Dikiz aynasından Doğu ile göz göze gelince kafamı iki yana salladım.
"Berk'in arabasıyla gitseydin keşke." dedi yüzünü buruştururken.
Alayla güldüm. "Ya Doğucuğum seni görmeden bir saniyem bile geçmiyor, nasıl Berk ile gidebilirim?" derken gözlerimi devirmiştim.
Doğu yanında oturan Batı'ya döndü. "Zehra daha güzeldi, yine şu patavatsıza mı döndün?" dedi.
Öne doğru uzanıp Doğu'nun ensesine bir tane geçirdim. "İt herif doğru konuş!" Ardından Batı'ya döndüm. "Zehra kim Batı?"
"Hiçkimse hayatım." dedi bana doğru yaklaşıp öpeceği sırada geri çekildim.
Doğu, "Aa yanlış mı söyledim? Güzel olan Banu muydu?" dedi gülerken.
"Doğu!" dedik aynı anda ama ben devam ettim. "Kafanı koparırım senin."
Dikiz aynasından göz kırptı. "O yer mi ki?"
Sıkıntıyla nefesimi dışarı verirken kulaklıklarımı takıp sesi en son seviyeye getirerek müzik dinlemeye başladım.
Doğu'yu seven var mı?
İki yeni kurgum var. Parçalanmış ve Yarasından Öptüğüm. Onlara da beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyal Deney
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Deney yapıyorum diye bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilirsiniz? 26.01.2019