Zayn
Yüzümü dalgalara çevirdiğimde tekrar gülümsedim.
Mona'nın sesi kulaklarıma dolduğunda yerimde rahatsızca kıpırdandım.
"Zayn, içeri gel artık. Hava karardı." Diye bağırdığında gözlerimi devirdim.
Büyükannem Mona'nın akşam olmakla ile ilgili sıkıntıları vardı."Sadece yıldızları izlemek istiyorum Mona. Bu gece izin ver." Deyip isyan edercesine konuştuğumda omzumda bir el hissettim. Onun Büyükannem Mona olduğunu biliyordum.
"Gelmek istemiyorum. Artık çocuk değilim gece dışarıda durabilirim." Deyip büyük bir nefretle konuştuğumda kıkırdadığını duydum.
Kafamı çevirmemle daha önce hiç görmediğim bir kız görmemle afalladım.
"Kimsin ve dibimde ne arıyorsun?""Tamam biraz şaşıracağını düşünmüştüm ama sanırım yanılmışım." Deyip yanıma oturduğunda bile duruşumu bozmamıştım.
"Ben Zelene" deyip elini uzattığında bakışlarım o ve eli arasında gidip geliyordu.
"Sanırım büyükannen tanımadığın insanlar ile konuşmamanı söyledi." Deyip elini çektiğinde gözlerimi bıkkınca kapatıp açtım."Yarın tekrar geleceğim." Dediğinde şaşkınca ona baktım.
"Neden?"Sorumu cevaplamadan hızlı adımlarla yanımdan ayrıldığında peşine düşmek için bende ayağa kalktım.
İlerideki Kavak ağacının gölgesinde durduğumda korkudan yerimde kaskatı kesildim.Az önce isminin Zelene olduğunu öğrendiğim kız bembeyaz kanatları ile gökyüzünde süzülüyordu.
Ve daha korkuncu ise üzerinden geçtiği insanların bunu farketmiyor olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sign Of The Times ||Zayn
FantasyGözlerine bakıp gülümsedim. "Yapabiliyorum, uçabiliyorum Zelene."