Melissa Damianii
"Mama, mama, mama."-Stavit ću si čepiće u uho jer ne mogu više ovo slušati, Viktor me nije prestao dozivati otkad smo krenuli s aerodroma.
A kad ga pitam u čemu je problem, on se počne smijati.
"Viktore, tiho."-Danijel je rekao malo ozbiljnije i ovaj je zašutio. Ja ne vjerujem.
Samo se ti boji tate gnjido mala, mamu ko jebe, jel?
"Kako izgledam?"-Tata se pogledao u retrovizor i ja sam se počela smijati.
"Tata, skupa ste skoro dve godine. Već je sve vidjela."-Rekla sam i tata je prasnuo u smijeh.
"Eto nas!"-Tata se sparkirao ispred kuće od Marinine bake, ista je kao u mom sjećanju. A i baka je sigurno ista, ta žena ne stari.
Izašli smo van iz auta i Marina mi je utrčala u zagrljaj.
"Napokon!"-Viknula je i ja sam je čvrsto zagrlila, nedostajala mi je.
Martina je već bila u tatinom zagrljaju, a Leia je stajala pored nas smiješeći se.
"Dođi, zlato!"-Povukla sam je u zagrljaj i ona je uzdahnula, drago moje.
"Teta Leia!"-Viktor je viknuo i zagrlio Leiu oko noge, na što se ona počela smijati. Uzela ga je u naručje i Viktor je počeo vrištati od veselja.
"Disi, starac!"-Ante je zagrlio Danijela, pa mene.
"Mariola, opet si najzgodniji ovdje!"-Našalila sam se i Mario me zagrlio, kako su mi nedostajali ovi ljudi. Moja obitelj.
Leia Rossini
"Nećeš pozdraviti tetka?"-Antonio se stvorio ispred mene i ja sam se nasmiješila, pa ga povukla u zagrljaj.
"Jesu bili dobri prema tebi?"-Prošaptao je i ja sam kimnula, Antonio mi je kao otac kojeg nikad nisam imala.
"Gdje mi je Luka?"-Danijel je upitao i Ante je odmahnuo glavom.
"Spava doma, loše mu je."-Ante je uzdahnuo i Danijel je kimnuo, pa uzeo Viktora u naručje.
"Upoznati ćeš strica Luku neki drugu dan."-Rekao mu je i Viktor je izbacio donju usnicu.
"Vi ostajete ovdje, ne želim ni čuti za hotel."-Mario je rekao i Danijel je kimnuo, kao i Melissa.
"Ti ideš s nama?"-Upitala sam Antonia i on se kimnuo, pa se nasmiješio.
"Ja idem do Luke kasnije."-Ante je rekao dok smo ulazili u kuću.
"Dovedi ga ako je bolje."-Marina je uzdahnula, oni se stvarno brinu o Luki.
"Leia, jel' sve u redu? Jesu se lijepo ponašali prema tebi?"-Melissa me zaustavila i ja sam se nasmiješila.
"Sve je u najboljem redu, nemoj se toliko brinuti."-Rekla sam i ona je kimnula, pa me poljubila u obraz.
Ovakva obiteljska druženja su mi najdraža.
---------------------
Luka Jović
Grmljavina me trznula iz sna, opet pada jebena kiša. Podigao sam se u sjedeći položaj i zgrabio mobitel s noćnog ormarića, otključao sam ga i pogledao koliko je sati; 18:46.
Protegnuo sam se i pokušao se dići iz kreveta, i uspjelo mi je iz prvog pokušaja.
Popio sam još jednu tabletu protiv bolova, pa ušetao u kupaonicu.
"Luka!?"-Ante je viknuo iz sobe taman kada sam završio sa svime u kupaonici.
"Tu sam."-Ušetao sam u sobu i sjeo na krevet.
"Jesi bolje?"-Upitao je, jel' ti izgledam bolje?
"A valjda."-Promrmljao sam, pa prošao rukom kroz kosu.
"Ideš samnom natrag?"-Sjeo je pored mene na krevet i ja sam uzdahnuo, ne želim da me ljudi gledaju ovakvog.
"Ante, izgledam kao da me pokosio traktor."-Rekao sam i Ante se počeo smijati.
"Ajde spremi se i idemo!"-Nasmiješio se i ja sam kimnuo, jebiga. Neće me ubiti ako malo izađem iz kuće.
Navukao sam trenirku, pa tenesice. Uzeo sam mobitel i novčanik, pa s Antom izašao van iz stana.
Spustili smo se niz stepenice pa izašli van iz zgrade, Ante je bio pametan pa se sparkirao odmah ispred, kiša lije ko iz kabla.
Sjeli smo u auto i Ante ga je pokrenuo, pa izašao na glavnu cestu.
"Jesi uzeo tablete?"-Upitao je i ja sam odmahnuo glavom.
"Ima Marina valjda."-Uzdahnula je, pa me na kratko pogledao.
"Imaš masnice po rukama."-Promrmljao je i ja sam slegnuo ramenima, još jedna nezgodna pojava moje bolesti.
Kroz par minuta, Ante se sparkirao ispred bakine kuće. Otvorio sam vrata i pokušao izaći van iz auta, ali bezuspješno.
"Daj da ti pomognem."-Ante me uhvatio za nadlakticu i ja sam se trznuo.
"Oprosti."-Promrmljao je, pa mi pomogao da izađem van iz auta.
"Lukica!"-Marina je viknula kada je otvorila vrata od kuće, ušetali smo unutra i svi su pogledi bili uprti prema nama.
"Dobra večer."-Nabacio sam osmijeh i Danijel se ustao s kauča.
"Luka moj, jesi dobro?"-Pažljivo me zagrlio i ja sam kimnuo, nemam baš izbora, jelda?
----------------------
Eto koke, uživajte!
-Mirelče ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
Não Ficção// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...