Luka Jović
"Jutro!"-Filip je ušetao na teren i ja sam ga zbunjeno pogledao.
"Šta nisi ti rekao da nećeš doć danas?"-Upitao sam, pa Rebi šutnuo loptu.
"Zvao me Adi i skinuo mi sve s neba, pa sam morao doći."-Slegnuo je ramenima i ja sam se počeo smijati, nema s šefom zajebancije.
"Mislio sam Leiu pozvati van, šta misliš ti o tome?"-Filip je sjeo pored mene na travu i ja sam ga pogledao.
"Pa, ovaj, ne znam. A kada si ti nju vidio?"-Podigao sam obrvu, ja nisam vidio Leiu već dva tjedna.
"Prekjučer, bio sam na kavi s njom i Rebom."-Ma nemoj?
"A ne znam."-Odmahnuo sam glavom i ustao se s trave, nadam se da Leia neće pristati na to.
A opet, ne mogu joj ja zabraniti.
"Luka, jesi dobro?"-Reba je došetao do mene i potapšao me po leđima.
"Ti, Filip i Leia ste bili na kavi neki dan, jel'?"-Ne mogu si pomoći, u pičku materinu!
"Ma da, slučajno smo sreli Filipa pa je sjeo s nama."-Ante je slegnuo ramenima i ja sam kimnuo.
"Pitala je Leia za tebe neki dan."-Reba je rekao, ma da?
"To mi je drago za čuti."-Nasmiješio sam se, stvarno mi je drago.
"Dečkići!"-Marina je utrčala na teren i uletila Rebi u zagrljaj.
"Ljubav moja."-Reba je promrmljao, pa poljubio Marinu.
"Rigat ću."-Preokrenuo sam očima, pa šutnuo loptu i pogodio Leiu u leđa. Otkud se ona stvorila!?
"O bože, oprosti mala!"-Viknuo sam i Leia se počela smijati. Došetala je do mene i čvrsto me zagrlila, a ja sam jauknuo.
"Oprosti."-Promrmljala je i ja sam odmahnuo glavom, pa uzvratio zagrljaj.
"Falio si mi."-Rekla je i ja sam se nasmiješio.
"Ma jel jesam?"-Podragao sam je po leđima, ali ona se nije odmaknula od mene, već me nastavila grliti.
"Šta je, mala?"-Počeo sam se smijati, ovo je preslatko. Koja je to maza!
"Stvarno si mi falio."-Zabila je glavu u moja prsa i uzdahnula.
I ti si meni, mala.
Leia Rossini
"Leia, idemo?"-Marina je upitala, a ja se ne želim odmaknuti od Luke.
"Ne još."-Promrmljala sam i nastavila ga grliti, trebalo mi je ovo. Da ga vidim i izgrlim.
"Ajde, ajde, samo se vi grlite."-Marina se počela smijati.
"Zašto me nisi nazvala? Mogli smo se grliti cijela dva tjedna."-Luka je promrmljao, da mi je Ante dopustio možda i bi.
"Ajde, dosta!"-Reba je viknuo i Luka mu je pokazao srednjaka.
"Ajde, ljepotice, poslje ćemo se grliti."-Luka me podragao po leđima i ja sam se odmaknula od njega i izbacila donju usnicu.
Ljudi ne razumiju kolika sam ja maza.
"Leić, trebam te na sekundu."-Filip je došetao do nas i ja sam ga zbunjeno pogledala.
"Slušam."-Povukao me u stranu.
"Jel' bi htjela samnom na cugu, ili nešto?"-Upitao je i ja sam uzdahnula.
"Filip, ti si divan dečko, ali zaslužuješ bolje."-A šta da mu kažem? Zar mu nije bilo dovoljno to što sam upravo pola sata grlila njegovog suigrača?
"Razumijem, sve u redu."-Nasmiješio se i ja sam kimnula, žao mi ga je.
Došetala sam natrag do Luke i on me pogledao.
"Ideš na dejt?"-Upitao je i ja sam odmahnula glavom.
"Jesi ti to ljubomoran?"-Podigla sam obrvu i on se počeo smijati.
"Nisam."-Zagrizao je usnu, a ja mu kao vjerujem.
"Leia, ajmo!"-Marina je viknula i ja sam mahnula Luki, pa krenula prema izlazu.
---------------------
Luka Jović
"Buđenje!"-Jebo mi pas mater ako je ovaj Ante normalan.
"Tek sam zaspao."-Promrmljao sam, pa se pokrio dekom.
"Teti Martini je rođendan, diži se!"-Sjeo je na krevet i počeo ne tresti.
"Tek je 6 navečer, šta s tobom ne valja?"-Zveknuo sam ga u rame, pa zabio glavu u jastuk.
"Diži se stoko, Leia čeka vani u autu, smrznut će se!"
"Ne razumijem zašto si je ostavio u autu."-Njemu stvarno nisu sve daske na broju.
"Ajde, Luka!"-Viknuo je i ja sam uzdahnuo. Ušetao sam u kupaonicu i obavio higijenu, pa se na brzinu spremio.
Izašli smo van iz stana i spustili se niz stepenice, pa izašli van iz zgrade.
Ante mi je bacio ključ i sjeli smo u auto.
"Dobro jutro."-Promrmljao sam i Leia se nasmiješila, pokrenuo sam auto i izašao na glavnu cestu.
"Luka, daj se normalno vozi."-Leia je preokrenula očima kada sam ubrzao.
"Tiho budi."-Promrmljao sam, uopće nisam dobre volje trenutno.
"Ja da budem tiho!? Ja ne želim poginuti ovako mlada."-Zveknula ne u rame.
"Mir, mala."-Uhvatio sam je za dlan i na brzinu prešaltao.
"Tko je tebi uopće dao vozačku?"-Preokrenula je očima i istrgnula dlan iz mog stiska.
"Bračni par, jeste gotovi?"-Ante je upitao i ja sam se počeo smijati, gdje sam ja od ženidbe...
"Idem kupit Martini nešto."-Zaustavio sam se ispred shopping centra.
"Ajde samnom."-Trknuo sam Leiu i ona me prostrijeljila pogledom.
"Požurite se!"-Ante je viknuo, izašli smo van iz auta i krenuli prema ulazu.
"Ja vozim dalje."-Promrmljala je i ja sam se počeo smijati.
"Nada umire zadnja."-Podragao sam je po glavi i ona je preokrenula očima.
Ušetali smo u shopping centar i ja sam pogledao oko sebe, u koji dućan da idem?
"Šta da joj uzmem?"-Upitao sam Leiu i ona je slegnula ramenima.
"A jesi od pomoći."-Odmahnuo sam glavom i ušetao u neki dućan s rozim izlogom, valjda ću ovdje nešto naći.
"Uzmi joj neki parfem."-Leia se zaustavila pred policom s parfemima i ja sam se počeo smijati.
"Hoćeš i ti nešto?"-Upitao sam i ona je odmahnula glavom.
"Ajde, izaberi i teti i sebi."-Nasmiješio sam se, a ona je počela isprobavati parfeme.
"Evo za tetu."-Uzela je parfem s police i krenula prema blagajni.
"A za tebe?"-Zaustavio sam je i ona je odmahnula glavom.
"Drugi put."-Nasmiješila se i ja sam kimnuo, ona je prva koja je odbila moju ponudu. Sara je znala uzeti 5-6 parfema bez ikakvog srama.
Platio sam parfem i izašli smo van iz dućana.
"Hoćeš ostati dulje danas ili?"-Upitala je, pa spustila pogled.
"Ostat ću dulje, ne brini."-Podsmijehnuo sam se i ona je preokrenula očima.
Ma tko se to meni zaljubio?
-----------------------
Uživajte curke!
Kako vam se sviđa priča dosada? 😁
-Mirelče ❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
Документальная проза// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...