Leia Rossini
"Jutro, ljubavi."-Marina je sjela u auto i ja sam ga pokrenula.
"Ante je na treningu?"-Upitala sam i ona je kimnula.
"Da, do 2, hoćemo otići poslje shoppinga do arene?"-Naravno da hoćemo, kakvo je to pitanje?
"Da."-Nasmiješila sam se, želim vidjeti Luku. A ako ga ne vidim dok sam s Marinom, možda ga uopće neću vidjeti.
Sparkirala sam se ispred shopping centra i izašle smo van iz auta. Ušetale smo u shopping centar i ušle u prvi dućan koji nam se činio dobar.
"Evo Sare."-Marina je pokazala na smeđokosu curu koja je razgovarala s nekim dečkom.
"O, bože."-Preokrenula sam očima, pa nastavila prebirati odjeću.
"Marii!"-Sara je viknula i utrčala Marini u zagrljaj. Marina me zbunjeno pogledala i ja sam se počela smijati.
"Joj, pa ti si bila na kavi s mojim Lukom prije par dana."-Okrenula se prema meni, 'tvojim' Lukom?
"Leia."-Ispružila sam ruku i ona je prihvatila gestu.
"Sara, drago mi je."-Rukovale smo se, ona me odmjerila od glave do pete i ja sam podigla obrvu.
"Nadam se da nisi s Lukom, bilo bi mi žao da tako ljepa cura pati."-Podrugljivo je rekla i ja sam se kiselo nasmiješila.
"Ne brini, zlato, nismo skupa."-Pa neće mene neka glupača zajebavat kako se njoj sprdne!
"Luka ti ne voli cure s jezičinom."-Unijela mi se u lice i ja sam se počela smijati.
"Valjda te zato i ostavio."-Slegnula sam ramenima, pa se odmaknula od nje.
"I tebe će kad mu dosadiš!"-Počela je vikati kao luda, šta ne valja s njom?
"Čisto sumnjam."-Odmahnula sam glavom, pa gdje bi ja stigla da me ovakve mogu isprovocirati.
"Idemo, Leia."-Marina me povukla za ruku i ja sam mahnula Sari smijući se, nek se pojede živa.
"Ja sam trudna!"-Sara je viknula dok smo izlazile iz dućana.
"Nazovi kad saznaš tko je otac!"-Odmahnula sam rukom, koja je to lažljivica, Bože dragi.
"Leia, nemoj se obazirati na nju."-Marina je rekla i ja sam se počela smijati, mislim da je ovo više pogodilo Marinu nego što je mene.
"Ti se nemoj obazirati, mene takve ne dotiču."-Poljubila sam je u obraz i ona je kimnula, neće mi neka koza pokvariti dan samo zato što je ona iskompleksirana.
------------------
"Leia, pazi glavu!"-Mijat je viknuo kada smo ušetale na teren, te lopte kao da samo mene čekaju.
"Mala."-Luka je došetao do mene i povukao me u zagrljaj.
"Posvađala sam ti se s curom danas."-Rekla sam i ona me zbunjeno pogledao.
"Sa Sarom?"-Upitao je i ja sam kimnula.
"Rekla je da je trudna."-Promrmljala sam i on se počeo smijati.
"Je, po duhu svetom."-Preokrenuo je očima, pa me privukao bliže k sebi,"Ne vjeruješ valjda u te gluposti?"
"Ne znam, vidjet ćemo za 9 mjeseci."-Slegnula sam ramenima i on se počeo smijati.
"Alo, vas dvoje! Idemo na kavu?"-Ante je viknuo s druge strane terena i mi smo kimnuli.
"Ideš kod mene poslje kave?"-Luka je upitao i ja sam podigla obrvu.
"Zašto bih ja išla kod tebe poslje kave?"-Znam ja da je Luka dobar dečko, ali malo me plaši.
"Joj, pa neću te silovat, želim se družiti s tobom."-Preokrenuo je očima i ja sam uzdahnula, već vidim da ništa dobrog neće proizaći iz tog druženja.
"Razmislit ću."-Zagrizla sam usnu i on je odmahnuo glavom smijući se.
"Idemo, golupčići!"-Marina je viknula i Luka joj je pokazao srednjaka, pa krenuo prema svlačionici.
Bilo bi mi lakše da mu mogu pročitati misli.
-------------------------
Još jedan kasnije, uživajte!
-Mirelče ❤️
ESTÁS LEYENDO
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
No Ficción// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...