Keyifli akşamlar 💜💙
Iyi okumalar⚘
.
.Ayın kızı...bana uzun zaman sonra kendi verdiği isimle hitap etmişti. Şokun etkisinden kurtulamamışken fazla olan yakınlığımızla kızardığımı hissediyordum. Bir yandan içime dolan sevince de engel olamıyorken bir yandan da nefesi yüzüme değiyordu.
Aniden kolumda hissettiğim acının sancısıyla başımı yan çevirip baktığımda koluma uyguladığı baskıyla üzerimde duruyordu.
-J-Jimin kolum-" gözlerini tuttuğu koluma çevirdiğinde hızla üzerimden kalkıp ayağa dikildi.
Kendime gelerek bende kalkıp karşısında dururken başını yine çevirmişti.
-Bir daha bu şekilde girme."
Afallayarak yüzüme bakmadığı suratına bakarken sanki az önce başka biriyle bakışıyordum...
-Jimin-" konuşmamı sesini yükselterek yarıda kesmişti.
-Çık odadan."
Eliyle kapıyı işaret ederek bir adım geriye çıkmıştı. Gözlerim dolmuştu istemsizce... beni resmen odadan kovuyordu. Yanağimdan süzülen yaşımı o görmeden silerek odadan çıktım. Ve hazirda duran yaşlarımın akmasına izin verdim.
Beni odadan kovmuştu sanki az önce bakan o değilmiş gibi birde sesini yükseltiyordu. Neden sürekli böyle davranmak zorunda?!
Benden bu kadar nefret edecek ne yaptım ona Tanrım....
Odama çıkıp kapıyı kapatarak yatağa geçtim. Yeterince yakınımda olmasına zor dayanıyorken bu şekilde içimi daha çok param parça ediyordu. Bunu görmüyor mu cidden? Uzulebildigimi görmüyor mu?
Ama gerçekten bu sefer şu üç günde ona gününü göstereceğim. Onun inadına yapacaklarımdan habersiz uyusun şimdi. Aptal!
ERTESİGÜN
Karnıma giren sancıyla uyanmıştım. Tanrım berbat bir şekilde midem bulanıyor ve kasıklarım agriyordu. Ah! Suan da regl olmamın sırası mıydı cidden!
Yataktan zar zor kalkıp dolabımdan orkid alarak banyoya geçtim.
Işimi hallettikten sonra banyodan çıkıp telefonu elime alarak saate baktım. Tanrım sabahın 6 sı mı?! Ağaracak başka zaman bulamadı mi cidden.Sessizce küfürler ederek mutfağa inip dolaptan aldığım sıcak su torbasını kenara koyarak Kettle su koyup kaynamaya bıraktım. Ah, mide bulantım geçmeyecek gerçekten berbat hissediyorum...
Kettle attıktan sonra ağzını açtığım sıcak su torbasına sıcak suyu doldurup odaya çıktım.
Hızla yatağın içine girip suyu kasıklarıma koyarak mide bulantımı düşünmemeye çalışıp kendimi uyumaya bıraktım.
3 SAAT SONRA
Lisa nın sesiyle gözlerimi aralayıp ona baktığımda kapıyı kapatıp içeri girdi.
-Ah, berbat görünüyorsun iyi misin?"
-Hayır. Regl oldum. Kasıklarım hala ağrıyor ve midem deli gibi bulanıyor. Bana yeniden sıcak su ısıtır mısın?"
-Tamam. Ilac ister misin?"
Aslında ilaç içmek istemiyordum ama dayanamazsam içebilirdim.
-Ah, zararlı ama yine de getir. Dayanamazsam içerim."
Başını sallayıp odadan çıkarken zar zor yerimden kalkıp elime yüzüme su vurmak için banyoya geçtim.
Yüzümü yıkadıktan sonra kurularken Rose nin sesiyle banyodan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ÇOCUĞU |Jennie&Jimin| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Söz veriyorum kendi zehrimi sana bulaştırmayacağım Ayın Kızı.."