Herkese iyi akşamlar🙉💜💙
Iyi okumalar⚘💜💙
.
.Dakikalardır olduğum yerde kıpırdamadan onu izliyordum. Evet, bacağım ve tuttuğu kolum uyuşmuştu ama onu rahatsız etmek istemiyordum. Uyanık halinden asla eser yoktu, uyurken saçlarının bir kısmı önüne düşmüş minik bir çocuk gibi uyuyordu.
Fazla güzeldi...
Sadece anlayamadığım elimi sıkıca tutmuş ve uyurken bile hala sıkıca tutuyor olmasıydı. Bir yandan onu izlemeye devam ediyor bir yandan da ses çıkmamasını istercesine yavaşça yutkunuyordum fakat birden hızla kolumdan çekilmiş ve aniden kendimi onun kucağında bulmuştum.
Nefes nefese kalmış bir şekilde saçlarının arasından bana bakarken sıcak nefesini yüzümde hissettiğim için irkilmiştim. Nefesimi tutmuş öylece yüzüne, daha doğrusu dudaklarına bakıyordum. Çok geçmeden ne olduğunu anlamış olucak ki beni hızla kucağından indirerek ayağa kalkmıştı.
Afallamış bir şekilde yüzüne baktığımda 'yine' yüzünü diğer tarafa çevirmiş parmaklarını saçlarının arasına geçirerek içeri geçip gitmişti.
Hah, resmen ayakta olduğum yerde gerçekten bir mal gibi kalmıştım. Neydi bu şimdi? Neden yanıma geldiğini, neden uyduğunu, neden kendi battaniyesini bana verdiğini bile söylemeden gitmişti...Sinirliydim hem böyle davrandığı için hemde ufak bir yutkunmadan etkilenmiş olduğu için. Belki de rüya görmüştü ama yine de uzun kalmasını ona daha çok bakmayı istiyordum.
Moralsizce yere düşen battaniyeyi almış koluma rulo yaparak içeri geçtim. Sesler kesilmişti. Çocuklar gitmiş olmalılar, geç olmuş gibi gözüküyordu. Üstelik buraya ne zaman gelmişti o? Çocuklar gittiğinde gelmiş olmalı ki orada iki büklüm bir şekilde uyuya kalmıştı.
Battaniyeyi yatağa bırakıp odadan çıkarak aşağı indim. Saate bakmak şimdi aklıma geldiği için duvardaki saate baktığım da sabah 5'e geldiğini görmüştüm.
Yaklaşık 3 saatten fazladır balkonda uyuyordum, yani uyuyorduk..
Mutfağa geçerek bardağa su koyup sandalyeye oturarak telefonu elime alarak gelen bildirimlere bakmıştım. Aish, hepsi boş bildirimlerdi.
Aklıma onun profiline bakmak geldiğinde hızla bardağı masaya koyarak ismini aramaya yazıp profiline girdim. Yeni bir fotoğraf atmış gibi gözüküyordu. Ama saçları sarı değildi ki?
5678 beğenme 3145 yorum
@parkjimin: what are u doing? #tbt
+1233: TANRIM NERELERDESIN JIMIN!
+1254: Seni çok özledik jimin-shi♡
+2352: Bir kere gül şu fotoğraflarinda yahh
+2367: YAA CHIMCHIM SEN ÇOK OZLEDIKKKK NEDEN YİNE GULMEDIN AMA:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ÇOCUĞU |Jennie&Jimin| [Tamamlandı]
Teen Fiction"..Söz veriyorum kendi zehrimi sana bulaştırmayacağım Ayın Kızı.."