Herkese selaamm💜💙
İyi okumalar⚘🙉
.
.Dokunuşuyla bıraktığı etki sarhoş olmuşçasına hissettiriyordu. Az önce söylediklerini hala düşünmeye çalışıyor ama dudakları buna engel oluyordu. Nefes alma ihtiyacıyla kendimi zor da olsa geri çekerek gözlerine baktım.
-Ne demek...oluyor bu?"
Düzensiz nefes alışverişlerimi kontrol altına almaya çalışırken artışı tavan yapmış kalbimi dingin tutmaya uğraşıyordum.
Uzaklaşan bedenlerimizi yeniden kendine çekmesiyle birbirine yapıştırmış düzensiz nefesim aniden kesilmişti. Gözümden hangi ara aktığını görmediğim yaş dudaklarımdan kayıp giderken belimde olan kollarının birini çekip akan gözyaşımı baş parmağıyla silmişti.
-Ağlama, lütfen.."
-Neden?" dedim, gözlerimde kalan yaşların akmasına izin verirken.
-Neden olduk böyle?"
Gözyaşlarım söylediğim her bir kelimede hızla akmaya devam ederken belimde olan diğer kolunu da çekip sıcak avuçları arasına almıştı yüzümü.
-Beni k-kaybetmemek için uzak kalman gerektiğini söyledin..O zaman, u-uzak kal-"
Aniden çektiği bir avcunu yeniden belime dolayıp kendine çekmesiyle sözlerim yarım kalmıştı.
-Belki şu an bile izleniyor olabiliriz..."
Söylediklerimin aksine söylediği başka bir şeyle afallayan ve endişeli olan buğulu gözlerle yüzüne baktım.
-Ne?"
-Ama...umrumda değil."
Şaşkınlığım baş gösterirken dudaklarıma kapanmasıyla neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde öylece kalakaldım. Dudaklarımıza karışan yaşlarla hareket etmeden öylece duruyordu. Alev almış yüzümle kendime gelmeyi başararak geri çekilirken bakışlarında beliren çaresizlik içimde huzursuzluk bırakmıştı.
-Eğer, ikimizden biri...zarar görürse-"
-Hayır."
Şiddetleşen gözyaşlarımla başımı iki yana sallarken sıkıca boynuna sarılarak söylediklerini yarıda bıraktım. Bedenimi taşıyamayan dizlerim saniyeyle kırılmış yere düşmemi sağlarken daha sıkı sarılmıştım boynuna.
-Hayır...bir kez daha olmaz."
Sözlerim hıçkırıklarıma karışıyor ona daha da sıkı sarılmak istercesine sarılmaya çalışıyordum. Belimde olan kollarını sıkıca sardığında başımı boyun girintisine gömerek öylece ağlamaya devam ettim. Kokusu buram buram burnuma doluyor gözyaşlarım boynunu ıslatıyordu.
Bir yanım uzun süre sonra bu kadar sıkıca sarıldığım için buruk sevinç içindeyken bir yanım acıyla kıvranıyordu.
-Şş...sakin ol..."
Fısıltısını kulağıma bıraktığını hissettiğimde içine hapsolmak istercesine biraz daha sıkı sarıldım boynuna.
-Hayır, hayır lütfen..."
Kelimelerimi dile dökemiyordum. Hıçkırıklarım dışarı vururken sadece ona daha çok sarılmak istiyordum. Onu bu şekilde koruma hissiyatıyla biraz daha sıkı sarılmak istiyordum.
-Bir kez daha olmaz..."
Gözyaşlarım durmadan devam ediyor boynunu terletmişçesine ıpıslak etmişti. Başımı boyun girintisinden alarak geri çekilirken son kez çekiyormuşçasına kokusunu derince içime çektim. Onu bırakmak istemiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ÇOCUĞU |Jennie&Jimin| [Tamamlandı]
Novela Juvenil"..Söz veriyorum kendi zehrimi sana bulaştırmayacağım Ayın Kızı.."