Mary tüm vücudunun uyuştuğunu hissetti. Yere yığılmasına az kalmıştı fakat şuan gördüğü manzara karşısında ayakta durmalıydı. Silahın patlamasıyla William kendini öne atıp müdahale etti. Simon şokta gibi Jordan'ın kanayan koluna bakıyordu. Bir uşak ve iki hizmetli hemen Simon'ın üstüne atladılar ve onu o odadan çıkardılar. William masanın üzerindeki krem rengi örtüyü alıp Jordan'ın koluna bağladı. Düşes o anda çığlığı bastı.
"Jordan! Aman Tanrım!"
"Sakin ol lütfen hala, sadece küçük bir sıyrık o kadar" Jordan o sırada Mary'e döndü. Suratı bembeyaz kesmişti, gözleri anlamsız bir şekilde Jordan'ın koluna bakıyordu. " Mary?" Mary'den cevap gelmedi.
" Olanlar karşısında şoka girmiş olmalı ben hemen doktoru çağıracağım Jordan.. William sen Jordan'ı odaya taşımaya yardım et.. Martha!" Martha zaten kapıda durmuş diğer hizmetçilerle birlikte olanları izliyordu.
"Buradayım leydim" Martha Düşes'e yaklaştı.
"Leydi Mary'e odasına kadar eşlik et ve sonrada bir bardak su ve konyak getir!" William çoktan Jordan'ın sağlam olan kolunu omzuna atmış ayaklanmıştı. Konyağı duyunca ikisi de durdu ama konuşan William oldu "konyak mı?'"
"Ah! Siz erkekler dediğimi yapın!" Düşes'in olaylar karşısında soğukkanlı davranması karşısında şaşırmıştı Jordan odayı terk ederken aklındaki tek düşünce Mary'di. Fakat kan kaybetmesi onun aklını bulandırmaya başlamıştı. Mary onların gittiğini görünce Düşes'e baktı.
"Hadi Mary odana çık doktor Taylor gelince odana yollayacağım.. Şimdi Jordan'la ilgilenmeliyim" Mary başını sallayıp odasına gitmek için kapıdan çıktı. Merdivenleri tırmanıp odasına girdi. Mary'nin şu an en son isteği sakinleşmekti. Sakinleşmek istemiyordu. Amcası Jordan'ı vurmuştu.
"Leydim su ge-" Mary Martha'yı dinlemeyip odadan çıktı. Doğruca koridorun sonundaki Jordan'ın odasına gitti. William dışarda bekliyordu odanın kapısı kapalıydı. William Mary'i görünce konuşmaya başladı.
"Muhafızlar gelip amcanızı götürdü Leydim endişelenmenize gerek yok.."
"Endişelendiğim tek kişi Jordan" William Mary'nin aniden kendini toparlayıp Jordan için endişelenmesine şaşırdı. Onun yerinde bir başkası olsaydı çoktan kendini yataklara atmış başında bir bezle yatıyor olurdu.
"Onun için korkmayın daha kötülerini atlattı.."
"Benim yüzümden vuruldu. Jordan'a bir şey olursa.." Mary devamını getiremedi... William Mary'i rahatlatmak için bir şey söyleyecekken kapı açıldı. İçeriden Mary'nin doktor olduğunu tahmin ettiği elinde çantasıyla, kır saçlı kırklı yaşlarda bir adam çıktı.
"Kurşun sadece sıyırmış, birkaç güne iyileşir sadece çok fazla hareket etmediğine emin olun"
"Çok teşekkürler.." Mary adama teşekkür edip hızla odaya girdi. Jordan'ın odasına ilk defa giriyordu. Yoğun kahve tonları hakim olan oda da Jordan'ın yattığı yatağa doğru ilerledi. Jordan'ı ilk defa bu kadar bitkin görüyordu. İçine oturan acı iyice sızlamaya başladı.
"Sandığından daha çabuk iyileşecek Mary.." Mary Düşes'in oda da olduğunu o an fark etti. Oda da ki tek koltukta bitkin bir şekilde oturuyordu.
"Bende öyle olmasını umuyorum Leydim.."
"Sende biraz dinlen Mary, doktor ilaç verdi bu gece uyanacağını sanmıyorum.."
"İyileştiğinden emin olana kadar yanında kalacağım.. Kendimi dinlenemeyecek kadar suçlu hissediyorum.." Amelia Mary'nin kararlı olduğunu görünce oturduğu yerden ayağa kalkıp cevap verdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Asla (Tamamlandı)
Historical FictionMary Merriville amcasının yaptığı bir hata yüzünden Haversham Dükü Jordan Cameron'un öfkesine maruz kalır. Birde bu yetmezmiş gibi Londra'nın çalkantılı ve acımasız sosyetesi gözlerini Mary'e dikmişken; Mary birden bire kendini daha önce hissetmediğ...