9. bölüm

9.3K 552 40
                                    


Jordan Mary'e saklanması için çiçeklerin olduğu bölümü gösterip sesin geldiği yöne doğru gitti. Mary seranın içinden dışarısını görebiliyordu.  Cecilia dışarıda durmuş içeriyi görmeye çalışıyordu. Mary biraz daha geriye çekilip onları dinledi.

"Lordum?" 

"Bir sorun mu var Leydi Cecillia?"

"Ben sizi merak ettim, gideli çok olmuştu.."

"Seraya bir şey almak için gelmiştim.."

"Öyle mi nedir?" Cecillia'nın sesinde bir tuhaflık vardı. Gürültülü bir şekilde nefes alıyordu. Mary merakına yenilip onları görebilmek için bir daha seranın camına yaklaştı. 

"Önemli bir şey değil, bulamadım.."

"Lord Jordan benden çekinmenize gerek yok.."

"Çekinmek?" Cecillia Jordan'a yaklaşıp bedenini onunkine dayadı. Öpmek için yükselmeye çalışırken Jordan bir adım geri çekildi.

"Leydi Cecillia!" Cecillia geri çekilip konuştu.

"Lordum ben-"

"Siz gitseniz iyi olacak.."  Cecillia oradan giderken Mary'nin durduğu yere baktı, Mary geri çekilip nefes aldı. Cecillia hızlı bir şekilde bahçeyi terk edince Mary'de olduğu yerden çıktı. Jordan Mary görünce konuşmaya başladı.

"Gitti.."

"Gördüm.."

"Mary-"

"Benim gitmem gerekiyor.. Sana iyi geceler.." Mary hızlı bir şekilde eve doğru yürürken aklında tek bir düşünce vardı. Cecillia ile tekrar bir araya geleceklerdi.. Bundan kesinlikle emindi.

*******

Sabah günün ilk ışıkları odayı aydınlatırken Mary yataktan kalmak istemiyordu. Hasta olduğunu söyleyecek bu gün olan etkinliğe katılmayacaktı. Kendisi için ayrılan oda da yatarken kapının çalınmasıyla sesini ayarlayıp cevapladı.

"Girin.." İçeri girenin Martha olduğunu görünce ayağa kalkıp gülümsedi.

"Marta?"

"Leydim.." Mary'nin koşarak Martha'ya sarılmasıyla Martha biraz şaşırdı sonra oda Mary'i kucakladı.

"Seni çok özledim... Sen nasıl?"

"Lord Jordan beni burada olduğunuz sürece emrinize verdi.." Mary geri çekilip gülümsedi.

"Aşağı inmek istemiyorum.."

"Neden?"

"Çünkü biraz hastayım.." Mary elini boğazına götürüp öksürmeye çalıştı.

"İyi bir oyuncu değilsiniz Leydim.. İşte böyle.." Martha önce boğazını temizledi sonra öksürdü. Mary onun yaptığını tekrarladı.

"Bu daha iyiydi.." Mary gülümseyip yatağa oturdu.

"Bana bu konuda yardım eder misin?" 

"Bilemiyorum, bu gün için piknik ayarlandı. Görmek isteyeceğiniz bir yer.."

"Pek sanmıyorum Martha.." Martha biraz düşünüp cevapladı.

"Sizin için mutfaktan bir şeyler getireyim leydim ve sizde yatağa yatıp dinlenin.." Mary gülümseyip konuştu.

"Sana minnettarım Martha.." Mary Martha gidince tekrar yatağına uzandı. Kapı çaldığında uykudan sıçradı. Dalmış olmalıydı. Biraz toparlanıp konuştu..

Sensiz Asla (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin