Nu mi-am subestimat niciodată logodnica, Camille a știut întotdeauna ce își dorește și ce este de făcut într-o situație limită, dar când tatăl meu își făcea apariția, nu conta ca ești vampir sau un simplu mundan. Parcă timpul se oprea și cât ai fi clipit, dintr-un simplu om, care trebuie sa recunosc ca era destul de masiv, se transforma într-o bestie imensă cu colți, care era gata să te sfâșie și să te servească drept cină.
Camille este o femeie frumoasă, și nu o zic pentru că este logodnica mea. O zic pentru ca așa este. Păr roșcat-șaten, ochi albaștri, un zâmbet sinistru de pătrunzator și o privire impunătoare. Poate de asta am ales-o, era așa și înainte să o transform, dar odată cu transformarea ei dintr-o simplă femeie cu un zâmbet frumos într-un vampir parcă toate aceste trăsături s-au accentuat. Sau, să mi se pară mie? Cred că este din cauza faptului ca o avantajează culoarea roșie.
Există două tipuri de vampiri, vampiri și vampiri sexy, am știut mereu din ce categorie face parte Camille pentru ca întotdeauna s-a folosit de farmecele sexului frumos pentru a obține ceea ce își dorește. Totuși, cum spuneam și mai sus, tu vampir, tu mundan, tu vampir sexy nu funcționează la tatăl meu plin de resentimente și fără pic de demnitate.
Mereu am sperat ca într-un mod sau altul, cândva, va reușii sa își însușească anumite atribute precum demnitatea, onoarea, sau cel puțin să fie o persoana mai bună. După ce am găsit-o pe Camille întinsă pe jos, mi-am dat seama că sigur nu avea să fie ziua aceea. Norocul meu a fost că știu pe cine am transformat și întotdeauna în absența mea, Camille avea o portiță de scăpare indiferent ce amenințare ar fi ieșit în calea ei.
Portița ei de scăpare de data aceasta, a fost capa vrăjită pe care o primise de la o rudă apropiată, verișoara ei, Tessa, era și încă este o vrăjitoare bună. Capa respectivă nu numai ca era vrăjită, era vrăjită al dracului de bine. În momentul în care erai atacat și o purtai, rămânea o iluzie a ta în locul respectiv, însă te teleportai lângă Tessa, oriunde ar fi fost.
Cât de ironic, el a încercat sa sfâșie o iluzie, iar eu jelit una. Și chiar mă intrebam de ce nu se trezește. Tipic Camille, 2 victime cu o singură lovitură. Pățeam ceva de genul la fiecare atac.
Mai amuzante erau atacurile nocturne, pentru ca nu a fost primul atac, însă, la celelalte eram împreună și o puteam apăra cu toată ființa mea. Ei nu ii plăcea asta, nu era genul de femeie care voia sa fie apărată. Da, atacurile nocturne, despre asta vorbeam. Era foarte amuzant pentru că în momentul în care te teleportai cu capa, cel care a vrăjit-o lua primul de veste. Pentru că magia, oricât de puternica este, întotdeauna are un preț. Dacă foloseai capa, un junghi se apropia spre inima vrăjitorului, fiecare teleportare furându-i acestuia o zi de viață. Tessa trebuie să o fi iubit mult pe Camille dacă i-a oferit acest lucru. Totuși, cred ca ii datoram vreo doua săptămâni de viață.
Lăsând la o parte capa, pentru că nu-mi place să îmi cer scuze în fața Tessei, m-am decis. De mâine va începe răzbunarea mea. Nu va fi o răzbunare oarecare. Când va fi dusă la bun sfârșit, tatăl meu mă va implora să îl omor. La fel cum au făcut-o toți cei care mi-au amenințat singurul punct slab, Camille.
Ziua 1, 23 august 1887.
Ziua de relaxare, înainte sa înceapă războiul
Al vostru, Luminosul.
CITEȘTI
Exilat
Vampire"-Ce ai de gând să faci atunci când tot ceea ce mai ai este pe cale să fie pierdut? Vrei să îți spun ce am de gând să fac eu? Am de gând să îi zdruncin unul câte unul până vor regreta ceea ce au făcut. Am să le zdrobesc inima și am să mă hrănesc cu...