1. FEJEZET: Szelíd-Prológus-

6K 281 29
                                    

Január első hetében rendezte meg Tae a házavató partit ahol először találkoztam veled. Aztán pedig már nem volt hova menekülnöm tőled. Bekerítettél, én pedig szépen belesétáltam a csapdádba. De hát ezt akartad, nem igaz? Azt akartad, hogy szenvedjek. 

Január 3. Délután öt óra Busan:  

Pont zárás előtt voltam mikor belépett a boltba egy nyilvánvalóan nem józan lány. A piákhoz sétált, vagyis inkább botladozott majd a kezébe vett egy olcsó üveg bort. 

Odasétált a kasszához és letette elém az üveget. 

-Egy igazolványt kérek ami igazolja, hogy nem vagy kiskorú.-Mondtam miközben az majdnem ráborult a kassza pultjára. 

Csak ekkor vettem észre, hogy a hosszú fekete haja le van hányva. Undorító szagot árasztott. 

-Na, add már ide! A dupláját kifizetem ha kell.-Rám mosolygott nagyokat pislogva. 

-Megkérlek, hogy fáradj ki innen. Zárok.-Jelentettem ki rámutatva az ajtóra. 

-Akkor rohadj ketté.-Ennyi volt a végszava. Kibotorkált a kisboltból a magassarkújában, amiben nyilvánvalóan nem tudott járni, az ajtón át még láttam, hogy a betonra hány. 

Nos a boltomban általában ilyen emberek fordultak meg. Az apámé volt a hely, de a végrendeletében rám hagyta. Rám, az egy szem fiára ezt a szemétdombot.

_____________

A bolt egy lakótömb alatt helyezkedett el. Én pedig pont ott laktam fölötte, legalább sosem kellett sietnem a munkahelyre. Bár csak én dolgoztam ott, szóval teljesen mindegy volt mikor nyitok. 

A lakásom kicsi volt. Nagyon-nagyon kicsi. Ahogy beléptem már dőlhettem is bele az ágyamba, ha pedig mosdóba szerettem volna menni, vagy fürdeni konkrétan kettőt kellett lépnem és már ott is voltam a kis elkülönített részen! Hát mi ez ha nem a paradicsom? 

Konyhám a boltban volt egy hátsó kis részen. És ennyi, így éltem 22 évesen. 

-Park Jimin! Azonnal nyisd ki az ajtót!-Hallottam meg Taehyung kiáltását mire felültem az ágyamon. 

-Nyitva van, Te okos!-Kiáltottam vissza nevetve. Tae kinyitotta az ajtót és belépett a lakásba. 

-Miért nem vagy még felöltözve? Már ott kéne lenned a partimon ami hamarosan kezdődik! 

-Az ma van?-Megfogtam a fejemet szégyenkezve azon, hogy elfelejtettem.-Na haragudj, csak teljesen összefolytak a napok ezért... 

-Semmi baj. Inkább vedd fel a cipődet meg a kabátodat és induljunk. Páran már ott vannak.-Az utolsó mondattól hirtelen gyomoridegem lett. Nem tudom, hogy ez egy jel volt-e arra, hogy ne menjek oda.

De végülis mindegy volt hiszen nyilván elmentem a legjobb barátom házavató bulijára. 

_________________

Este nyolc óra: Tae lakása:  

Tae  lakását már ismertem ugyanis én segítettem neki a költözésben. Mikor beléptünk rögtön odajött hozzánk a kis előszobában (legalább neki volt olyanja) Yoongi és Namjoon kezükben egy-egy sörrel. 

-Végre itt vagytok! Jimin Te meg miért nem tudod felvenni a telefont?!-Kérdezte Yoongi szikrázó szemekkel. 

-Hagyjad már, a lényeg, hogy itt vannak.-Felelte Namjoon lecsitítva Yoongit. 

Így voltunk mi négyen barátok. Persze folyton kötekedtük egymással, de egyébként jól elvoltunk. 

-Már a vendégek háromnegyede megérkezett!-Tette még hozzá Namjoon beljebb mutatva. 

A lakásban a legnagyobb helyiség a "tv szoba" volt a konyha mellett. 

Yoongi kinyitotta a nagyobb szoba ajtaját ahol halk zene szólt. 

Az ablak mellett álltál, kezedben egy pohár drága borral amit természetesen Te hoztál. Rám emelted a tekintetedet majd egy halvány mosoly ült ki az arcodra. 

-Á! Jimin, bemutatom Jeon Jungkook-ot! Egy munkahelyi ismerősöm.-Észre sem vettem, hogy hirtelen elém értél. A megdöbbenéstől megszólalni sem tudtam.-Jungkook, neked pedig bemutatom Park Jimint! Gyerekkori barát.-Tae miután bemutatott minket egymásnak gyorsan el is sietett pár másik vendéghez. 

Így kettesben hagyott veled. Hosszasan néztél bele a szemeimbe míg meg nem szólaltál végre. 

-Örülök a találkozásnak Park Jimin.-Nyújtottad felém a kezedet mire megfogtam a sajátommal. Gyengéden megszorítottad, pár másodperccel később pedig el is engedted. Talán túl sokáig fogtad. Nem tudom.-Remélem még találkozunk. Most pedig ha megbocsájtasz.-Azzal pedig leléptél a fenébe. 

Otthagytál egyedül! Bunkó voltál, pedig érdekeltelek téged. Nagyon is. 

Olyan voltál azon a partin mint egy szelíd bárány. Elámultam tőled. 

Te pedig elámultál tőlem. 

Hűha! :D Itt az új Jikook sztorim! El sem hinnétek, hogy már mióta dolgozom rajta! Konkrétan már az utolsó mondat is megvan a történetbe! xd Remélem tetszett nektek ez a kis bevezető, a következő már sokkal izgalmasabb lesz. Ha tetszett Vote-olj és írd meg a véleményedet kommentben! További szép napot minden kedves ólvasómnak! :)  

A szadista személyiség: A szadizmus a parafíliák, régebbi néven perverziók egyik fajtája. Orvosi diagnózisként csak akkor beszélhetünk erről, ha szexuális vonatkozása van. Ha nincs, akkor pusztán az erőszak iránti vágy nem nevezhető szadizmusnak - a testi és/vagy lelki szenvedés okozása más mentális zavaroknak is része lehet. Ez a kifejezés tehát tulajdonképpen azt takarja, amikor valakinél olyan szexuális vágy és késztetés áll fent, amelyhez a másik személy nem járult hozzá, neki jelentős testi vagy lelki szenvedést okoz, miközben a szadista személy szexuális örömöt és kielégülést él át.  

A szadistáknak, illetve partnereiknek akkor is nagyon kell figyelniük, ha egy kapcsolatban a szadista-mazochista felállás tolerálható szinten működik. Ilyen esetekben az vezethet problémákhoz, ha a menekülési kommunikáció nem megfelelő. Kell ugyanis egy határ, amelynél a másik fél jelzi szadista partnerének, ha valami már nem tolerálható a számára. A hétköznapi tiltakozás nem alkalmas rá, az ellenkezés ugyanis része a szexualitásnak és csak fokozza a késztetést. Emiatt egy olyan jel kell, illetve menekülőszó, amelynek semmi köze nincs a szexualitáshoz. Hasonló a helyzet a nem verbális kommunikációval is: a menekülő, a partnert eltoló és hasonló gesztusok nem megfelelőek.

További részletek: https://www.hazipatika.com/betegsegek_a_z/szadizmus/1129 









Bántalmazva (JIKOOK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora