4. FEJEZET: A legrosszabb éned

2.9K 245 3
                                    

-Túl finom az érintésed.-Mondtad hosszasan a szemeimbe nézve.-Túl finom.  

-Mi van a szüleiddel?-Kérdezted mikor már a kocsidban ültünk. A sofőröd vezetett, mi pedig egymás mellett foglaltunk helyet hátul. De nem voltál hozzám túl közel. Igazából még a lábaink sem értek össze. 

Természetesen  tudtad, hogy mi van a szüleimmel, de gondolom szeretted volna az én számból is hallani. 

-Ez egy hosszú és szomorú sztori.-Feleltem egy vállrántás kíséretében. Nem akartam erről beszélni tulajdonképpen egy idegennel. 

-Meséld el Jimin.-Mondtad ki a nevemet én pedig abban a pillanatban teljesen elvesztem. 

Olyan gyengéden mondtad ki. És ez nekem olyan jól esett. 

-Az apám...gyomorrákban halt meg négy éve. Borzalmas volt az-az időszak nekem és az anyámnak.-Magam sem tudom, hogy miért nyíltam meg neked ilyen hamar.-Viszont miután meghalt, valamiért az anyukám már nem beszélt velem többet. Csak csöndbe burkolózva bezárkózott a szobájába.-Letöröltem egy kósza könnycseppet amit a rossz emlékeknek köszönhettem.-Hamarosan elköltöztem tőle és azóta sem beszéltünk. Ennek már két éve. 

-Sajnálom.-A szavaid őszintén csengtek. Megnyugtatóan megfogtad a combomat mire felszökött a pulzusom az egekbe. 

Csak egy érintés. És nekem mégis mindennél többet jelentett. 

-Megérkeztünk.-Szólt hátra a sofőr mély hangon. Kiszálltál a kocsiból, majd odasétáltál az én oldalamhoz és kinyitottad nekem az ajtód. Igazából ez idő alatt még pislogni sem volt időm! 

Kiszálltam az autóból felnézve pedig rögtön megpillantottam azt a drága éttermet ahova hoztál. De most komolyan, ott egy pohár víz is egy kisebb vagyonba kerül! 

-Menj csak.-Nyitottad ki előttem az étterem ajtaját befelé mutatva. Beléptem rajta, hirtelen nem is tudtam hinni annak a pompának ami fogadott. 

Szinte minden arany színű volt, a falon csodás festmények díszelegtek. 

-Szereted az ilyen helyeket?-Kérdezted miután leültettek minket egy két fős asztalhoz egymással szemben. 

-Igazából még nem jártám ilyen helyen szóval nem tudom, hogy szeretem-e.-Kínomban felnevettem és máris felvetődött bennem a kérdés, hogy mi a fenét keresek ott a Te társaságodban. 

Annyira nem illettünk össze! Azt hiszem, hogy nálunk tényleg nincsen rosszabb páros Jeon Jungkook. 

-Akkor most megtudod, hogy tetszik-e.-Teljesen elpirultam a perverz tekintetedtől. Mert persze neked muszáj volt arra célozni. 

-Elnézést, kimegyek a mosdóba.-Rohadt nagy félelem volt bennem ebben a pillanatban. Azt hittem, hogy Te leakarsz engem fektetni azon az estén. 

Átkoztam magamat amiért nem jutott eszembe ez hamarabb. Felálltam az asztaltól majd a táblákat figyelve hamarosan eljutottam a férfi mosdóba. A mosdókagyló fölé hajoltam, a levegőt szaggatottan vettem. 

Szűz voltam. Egy érintetlent fogtál ki nagy pechedre. És pont ezért, nyilvánvalóan ideges voltam! Nem álltam készen az elsőre. Még nem.  

-Mi történt?-Nem volt annyira követelőző a hangod mint amire számítottam. Mert számítottam rá, hogy utánam jössz. Hülye is lettél volna egyedül hagyni. 

-Mit akarsz tőlem? Miért hoztál el engem ilyen helyekre? Hallani akarom a célodat ezzel az egésszel.-Fordultam veled szembe felsóhajtva. Kicsit meglepődve néztél rám amit nem tudtam hova tenni. 

-Azt hiszed van célom? Mit akarsz, milyen célom legyen?-Volt célod. Nyilvánvalóan volt célod velem! De abban tévedtem, hogy leakarsz fektetni már az első este. Nem, Te annál sokkal türelmesebb voltál. 

-Olyan amelyben...-Nem bírtam végig mondani azt a mondatot. De pont azt szeretted bennem, hogy mennyire félénk vagyok. 

Bele sem merek gondolni, hogy mit szóltál volna ahhoz, hogy előző nap rád elégítettem ki magamat. 

-Amelyben?-Annyira közel sétáltál hozzám, hogy az ágyékunk összedörzsölődött. Átkaroltad a csípőmet, így még jobban magadhoz rántva.-Látod mit hozol ki belőlem?-Kérdezted, miközben a bal kezeddel erősen megfogtad a nyakamat ezzel kicsit oldalra fordítva a fejemet. Így a nyakam teljesen ott volt a szádnál amit persze ki is használtál. 

Gyengéden végig csókoltál rajta, de a nyakamat nem engedted el közben. Csak fogtad. Úgy fogtad, hogy alig tudtam levegőhöz jutni. 

-A legrosszabbat hozod ki belőlem Jimin.-Elengedtél, én pedig pár pillanatig szóhoz sem tudtam jutni. 

De élveztem. 

Már hogy ne élveztem volna? 

Sziasztok! :) Remélem tetszett nektek az új fejezet, a kövi már ígérem, hogy hosszabb lesz! Ha tetszett ne felejts el Vote-olni és megírni a véleményedet kommentben! További szép napot minden kedves ólvasómnak!  






Bántalmazva (JIKOOK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang