17. FEJEZET: Milyen a legrosszabb?

2.1K 189 12
                                    

Ez a szerelmes madárka végre kijutott. 

Január 25. Szombat Reggel 9 óra: Busan:

-Szeretném ha ma találkoznál a barátaimmal.-Jelentettem ki mikor végre Te is felébredtél. 

Még mindig meztelenül feküdtünk egymásba gabalyodva. Amit persze kicsit sem bántam.

-Jó ötlet ez?-Kissé félve néztél vissza rám ami meglepett. 

-Nem 'tán a nagy Jeon Jungkook megijedt?-Nevettem fel.-Felhívom őket, hogy ma reggelizzünk együtt.-Kikeltem az ágyból majd elővettem a telefonomat az ágy mellett heverő gatyámból. 

-Jimin!-Visszarántottál a csuklómnál fogva amiért kiesett a kezemből a telefonom. 

-Kérdezhetek valamit?-Bólintottál egyet.-Milyen a legrosszabb?-Értetlenül felvontad a szemöldöködet.-Mármint mi a legrosszabb amit kaphatok?

-Nincs az-az Isten, hogy Te olyat kapj.-Az ajkaidat összepréselted mintha visszakellett volna fognod önmagadat.-Hívd fel a barátaidat.-Terelted el a témát miközben elfordulva felkeltél az ágyból. 

Úgy éreztem ha végre megismerem a legrosszabbat is, akkor többé már nem lesz semmi sem számomra meglepetés. Mintha ezzel téged is megismertelek volna. 

Míg Te felöltöztél felhívtam a többieket és megbeszéltem velük a találkát. Azt persze nem mondtam, hogy Te is jössz, mert Taehyung száz százalék, hogy akkor nem jön el. 

_____________

-Miért kérdezted az előbb azt tőlem?-Kérdezted már a kocsidban ülve. Éppen kihajtottunk a garázsból. 

-Csak kíváncsi voltam. Ennyi az egész.-Megrántottam a vállam mintha semmit sem jelentett volna az a kérdés. 

-Én szeretnék normálisan élni, Jimin.

-Rendben, én is szeretnék normálisan élni.-Újra megrántottam a vállam. 

Fogalmam sincs, hogy miért játszottam a tűzzel. 

Hiszen a tűz előbb vagy utóbb megfog égetni. És nyomot fog hagyni rajtad. 

_____________

Délelőtt 11 óra:  

Amikor megérkeztünk a megbeszélt kávézóba, a többiek már mind ott voltak. Gombóccal a torkomban kezdtem el az asztaluk felé sétálni miközben ők jóízűen nevetgéltek valamin. Ha akkor nem fogod meg a kezemet akkor száz százalék, hogy elrohanok. 

-Minden rendben lesz.-Suttogtad a fülembe ami egy jóleső borzongást váltott ki belőlem. 

-Sziasztok...-Köszöntem mire Namjoon, Yoongi és Tae egyszerre néztek rám, majd meglepődve rád.-Van itt hely nekünk is?-Nevettem fel kínosan. Közben leültünk Namjoon és Yoongi közé, így Tae pont velünk szemben helyezkedett el. 

Bemutatkoztál Namjoonnak és Yoonginak akik egy mosoly kíséretében kezet ráztak veled. 

-Jimin már nagyon NAGYON  sokat mesélt rólad.-Mondta Namjoon mire belerúgtam egyet a lábába az asztal alatt. 

-Nem számítottam a főnököm  társaságára szombaton.-Sziszegte a fogai között Tae kicsit sem boldog arccal. 

Valahogy nem tudtam megérteni az ellenszenvét veled szemben. Semmit sem tettél ellene. Csak a főnöke voltál. 

Bántalmazva (JIKOOK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora