BAB 55

792 23 0
                                    

"tapi Dr kena tahu.. Daus tuh boleh  buat apa je.. Supaya dia dapat apa yang dia nak and yeah look at us now...dia mungkin juga akan ambil Sha dari Dr. "kata anis.

"Anis!!!Arghhh tolong aku!! "jerit seseorang lalu bunyi ketukan pintu dari bilik sebelah didengari oleh mereka berdua.

Dari riak suara memang aku kenal suara itu.

"Sha!"jerit haz

"Haz!! Tolong saya!!"kata sha.

"sha!!kau kat mana!!"kata anis.

Makin lama makin lemah suara sha..

"sha!"jerit haz.

Walaupun lemah dia menjerit juga untuk mendengar jeritan Sha sekurang kurangnya dia tahu yang Sha berada didalam keadaan yang baik.

"sha"panggil anis pula tapi tiada sahutan.

"Arghhhhhhh!! Shaa!!!"jerit haz lalu meronta ronta supaya dia boleh melepaskan dirinya.

"haz.. Calm down!"kata anis..

"Sha! Maafkan aku Sha! "Rintih Haz.

"Akhirnya kau bertenang jugak even aku kena buat cara kasar"kata perempuan yang dikenali sebagai dee itu.

"Dee..kau terlampau kasar sangat dengan dia and look what did you do!"kata daus lalu melihat kesan lebam yang berada di dahi sha akibat diketuk oleh benda yang berat.

"kau nih kenapa ha? Kau kena ingat dia tak pernah cintakan kau,Daus"kata Dee.

"tapi aku tak pernah berkasar dengan dia..."kata Daus lalu duduk bersandar di sebelah sha.

"suka hati kau lah...dah kerja aku dah settle now aku nak tengok dua ekor yang ada kat sana..tadi aku dengar drama tv3"kata dee lalu keluar dari bilik itu.

Lalu berlalu di bilik yang dimana bilik Haz dan Anis diikat dan dikurung.

"well well well... Tadi aku dengar drama melayu dari bilik sebelah tadi  Tak sangka pulak,sayang jugak kan kau dekat sha even kau pernah putus tunang dengan dia"kata dee.

Lalu bersandar di dinding menghadap Haz.

"kau tak tahu apa yang jadi! Dan jangan sibuk dengan hal aku! "kata Haz

"kau nak tahu tak?kau adalah orang yang paling bodoh kerana ambil hak Daus and now kau tengok lah apa jadi kat kau..poor you. "lalu bermain main dengan pisau yang dipegangnya dari tadi...

"sha tuh bukan sah isteri daus dan dia bukan lah hak sapa sapa.."marah haz.

Dee tergelak.

"kau marah marah macam ni pun hensem sebenarnya cuma tu lah.. Kau salah sebab miliki perempuan macam Sha tuh padahal kau boleh dapat ramai lagi perempuan kat luar sana"kata Dee.

"senyap lah kau!!!dasar tak siuman!"kata anis.

"wait kau kata apa tadi?aku nak kau ulang balik"kata Dee lalu mendekati Anis.

"dasar tak siuman!"kata anis dengan berani.

Dee terus mendekatkan pisau yang dipengangnya tadi tepat di leher anis.

"dengar nih kalau kau kurang ajar dengan aku lagi.. Aku bunuh kau"kata dee.

"dee... I told you do not be too rough with them,keep your knife away from her"kata perempuan yang masih tidak dikenali oleh mereka berdua.

"i don't know who you are but please don't hurt sha"kata haz.

"if i hurt her.. What will you gonna do?"soalan berani oleh perempuan itu.

[c] CINTA DIA √Where stories live. Discover now