[Girl/여자]

464 60 10
                                    

"kalau hyo,nak baby girl ke atau baby boy?"

Katanya sambil mengurut-urut kepala aku yang dah makin pusing ditambah pening dengan soalan dia.ditambah morning sicknesss

"tak kesahlah baby girl ke baby boy,jangan LGBT sudahlah"

Jawabku selamba.bahuku dipukul kecil.

"Apa pulak cakap kat anak macam tu? Kalau dia dengar macam mana?"

Marahnya dekat aku.amboi dah macam mama dah peragai dia.takboleh nak gurau sikit terus nak omel bagai

"Hyo gurau jelah,hyo nak baby sihat je.takkisah pun baby apa.asalkan anak hyo"

"Anak kita"

"Baby nie dalam perut hyo,so anak hyo.asal pulak anak kita?"

"EH-, tae daddy dia,kalau takda tae macam mana dia nak wujud?"

"Boleh jee,pakai daddy lain"

Dia sudah mencebik,see? Takboleh nak gurau sikit mejok bagai.sejak bilaa pulak dia pandai merajuk ni? Dulu masa tae pororo memanglah tapi sekarang?

Pembawaan kot😂

••

Majlis next week,semua dah diuruskan oleh auntykim.dia kata taknak sesiapa campur tangan.kitorang nanti just tinggal pakai baju weeding dan kawin😂

Harinie aku masih berada dioffice sebelum cuti nanti aku kena urus projek baru takut tergendala.

" hyo! Kita ada masalah "

Pintu diterjah begitu sahaja.aku yang terkejut hampir nak teberanak dekat sini nie usap dada perlahan-lahan.

"Ya! Aku kalau teberanak dekat sini,dah lama teberanak tau tak! Pelan-pelan lah ketuk pintu dulu"

" klien kita,dia ubah fikiran.Syarikat Fient ent mybe dah hasut dia untuk masuk dalam syarikat diorang "

" Bwo!! Tapi kita dulu kan yang call dia untuk berkerjasama,apasal pulak dah sampai sini baru nak ubah fikiran?"

" aku rasaa Fient ent cuba untuk cantas semua klien kita "

"Bagi aku information tentang syarikat tu,sekarang!"

Aku duduk dan tarik nafas,takboleh nak beremosi sangat.dahlah aku nak cuti,klien pulak buat hal..eish!

Panggilan dari taehyung masuk😣.kenapalah aku kena call aku masa serabutt nak marah.series aku takboleh dekat dengan someone masa tengah marah mesti aku akan tertempiaskan kemarahan aku dengan someone tu.

Daripada aku termarah dia.lebih baik tkpayah angkat.

Aku fokus pada fail maklumat tentang syarikat tu.CEO dia macam kenal.

Zuppp!! Ingatan aku muncul.and yess aku kenal dia,dia adalah sunbae masa dekat kolej dulu.and guess what? Dia tergila-gilakan lelaki yang nak dekat aku.terutama jimin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tae|Tistic Where stories live. Discover now