Evettt... Kitabın ilk bölümüne gelmiş bulunmaktayız😂 Öyle uzun uzun konuşmayacağım, bu hakkımı diğer bölümlere saklıyorum ahahah. O nedenle hepinize keyifli okumalar dilerim 😍
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💜
Bu güzel afiş için mitolojikbiri 'ne çook teşekkür ederim 🌺
Bir sistemin başlangıç verilerindeki küçük değişikliklerin büyük ve öngörülemez sonuçlar doğurabilmesine kelebek etkisi denir. Kısaca bu olayı özetlemek gerekirse bir kelebeğin kanat çırpması Dünya'nın başka bir tarafında gezegenin yarısını dolaşacak bir kasırganın oluşmasına neden olabilirdi. Ufacık bir şey, herkesi etkileyebilirdi. Tıpkı benden kilometrelerce uzakta olan ailemin kurduğum tüm düzenimi tepetaklak ettiği gibi...
Son birkaç yıldır İngiltere'de yaşayan ailem işlerini tekrardan Türkiye'ye taşıma kararı aldıklarını söylediklerinde hayatımın değişeceğini ilk andan sezmiştim ancak bu kadar köklü bir değişim olacağı aklımın ucundan dahi geçmemişti doğrusu.
Babam yıllar önce dedemden miras kalan inşaat sektöründeki şirketini annemle beraber yurt dışına açmaya karar verdiklerinde ergenliğe yeni girmiştim. Sıkça İngiltere'ye gidip gelirlerken ikizim Rüzgar ile beni yalnız bırakmak istemiyorlardı ancak seçtikleri yolda başka şekilde ilerlemeleri mümkün değildi. Bir şekilde işlerini büyütmeyi çocuklarına tercih etmiş ve gitmişlerdi. Yolculukları onlar için bir zaman kaybı haline geldiğinde bir süre sonra tamamen oraya taşınmışlar, bizi de her gün görüntülü arayarak ya da her ay ziyarete gelerek bu eksikliği kapatmaya çalışmışlardı. Başta fazlasıyla yadırgamıştım bu durumu ancak her şeyde olduğu gibi zamanla bu duruma da alışmıştım.Liseye başladığımız ilk sene Rüzgar da burada kalmak istemediğini, İngiltere'deki bir okulda eğitim almak istediğini söyleyip onların yanına gittiğinde Türkiye'de kalmak için çok çabalamıştım. Annem ve babamla yaşadığım uzun tartışmalardan galip çıkarken ülkemden başka yerde yaşamak istemediğimi bahane etmiş, önüme sundukları her şartı kabul etmek zorunda kalmıştım. Babam, yani Kenan Ertekin'in katı maddelerine uygun şekilde yaşamaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLDEN KELEBEK
Teen FictionAilesi yurt dışında yaşama kararı aldığında kalbinin sesini dinleyerek evinde kalma kararı alan Beren tek eksiğinin ona seneler önce elini uzatan adam olduğunu düşünüyordu. Adının anlamını taşıyan Fatih kalbini fethetmiş, kendini kalbinin derin kuyt...