BÖLÜM 4 | GECE KELEBEĞİ

6.9K 669 185
                                    

Sınav haftamda olduğum için normalde bölümü daha sonra atacaktım çünkü her ne kadar yazmış olsam da düzenlemeden sizlerle paylaşamazdım. Ama cağnıım Zeynep ben düzenlerim dedi ve bu bölümü şu an okumanız tamamen onun sayesinde oluyor. Hem afiş yapıyor, hem bölüm düzenliyor ahahah Ben daha nasıl bir arkadaş isteyeyim değil mi ama? Zeynep gibi olun 😂😂

 Hem afiş yapıyor, hem bölüm düzenliyor ahahah Ben daha nasıl bir arkadaş isteyeyim değil mi ama? Zeynep gibi olun 😂😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umarım bölümü beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen. 🌺 Keyifli okumalar.

Eve geldiğimde annemi aramış, okuldan birkaç arkadaşımla buluşacağımı söylemiş, çok geç kalmayacağımı da not olarak düşmüştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eve geldiğimde annemi aramış, okuldan birkaç arkadaşımla buluşacağımı söylemiş, çok geç kalmayacağımı da not olarak düşmüştüm. Başta yeni arkadaşlarımı tanımadığını söyleyerek izin vermek istemese de hayır diyemeyeceğini bildiğim sevimli tavırlarımı kullanarak kabul ettirmiştim. Babamı, annemin halledeceğini bildiğimden onu arama gereği duymamış, en azından evden çıkana kadar onun bana karışma olasılığını ortadan kaldırmıştım.

Daha önce o tarz bir ortama girmediğimden ne giyeceğimi bilmiyordum tam olarak. Bu yüzden Alçin'e mesaj atarak ne giyebileceğimi sorduğumda bana kendi kombinini çekip atmıştı. Siyah dar paça pantolonun üzerine giydiği saks mavisi gömleği kısa topuklu botlarla tamamlamıştı. Bu havada elbise giymediği için sevinirken kendime ona benzer bir kombin ayarlamıştım. Çok kalmayacağım için özenmem gereksizdi. Bu yüzden hızlıca hazırlanarak dışarı çıktım. Taksiciye Alçin'in attığı adresi gösterip arkama yaslanırken bir yandan da kendime kötü bir şey olmayacak gibisinden telkinler veriyordum.

Kısa bir zaman sonra taksiden indiğimde sokağın girişinde hatırı sayılır derecede bir kalabalık olduğunu ve Alçinlerin de o kalabalığın yan tarafında beklediklerini gördüm. Vakit kaybetmeden yanlarına ilerlediğimde aynı zamanda sokağın en son gördüğüm zamankinden farklı oluşuna şaşıyordum. Sokağın girişinde iki tane iri yapılı adam vardı ve gelen kişilere dikkatle baktıktan sonra içeri alıyorlardı.

"Hadi biz de girelim," diyen Alçin'e tek kaşımı kaldırarak imayla baktım.

"Adamlar yaş soruyor. Sizi bilmem ama ben henüz 18 yaşıma girmedim. Eminim ki sıkıntı çıkarırlar."

KÜLDEN KELEBEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin