Capitolul 9

257 30 2
                                    

~El e verisorul meu, Max~

Perspectiva Mayei

Imi trag plapuma peste cap, deoarece lumina imi intra in ochi. Cat e ora? Probabil m-am trezit inaintea ceasului, lucru care nu se intampla des.

Intr-un final ma ridic somnoroasa din pat, si imi iau in mana telefonul. Ora 10?! Cum? Aseara mi-am fixat soneria. Harry ramasese pe canapea, dupa insistentele mele. Unde poate fi acum?

Ma ridic din pat, si intru in camera de zi. Nimeni. Sara a ramas azi noapte cu Zayn, asa ca imi iau papuceii de casa in picioare, si urc nervoasa pana la apartamentul de deasupra. Un Zayn somnoros imi deschide usa, si imi face loc sa intru.

-Unde e Sara?

-Defapt Harry a dus-o acum doua ore la scoala. Pe tine te-a uitat? intreaba cu un zambet dragalas.

-Asa se pare. Tu nu ai scoala?

-Eu sunt cu un an mai mare ca voi, in primul an de facultate. Si dupa noaptea trecuta, nu stiu cum s-a putut trezi Sara.

-Aha.

Sunt nervoasa pe Harry, dar daca tot m-a lasat acasa sper ca a dus el proiectul. Macar sa primim o nota mare. Ma ridic de pe scaun, si ma indrept spre usa.

-Hei, nu ramai?

Ma intorc spre Zayn, care pare la fel de inocent ca inainte. Dar unde a disparut nebunul care ma tachina zilele trecute?

-Bine...

-Iti plac jocurile video?

-Normal! exclam, si un zambet malefic imi apare pe fata. Nu o sa ma invingi niciodata! Defapt, deja esti ca si invins!

-Mai vedem noi!

Dupa cateva ore, in care am reusit sa il inving de 4 ori, in timp ce el m-a invins o data, soneria ne-a oprit dintr-un joc pe care era clar ca il voi castiga. Din nou.

Zayn deschide, si inauntru isi fac aparitia Harry si Sara.

-Hei, cum a fost azi? intreaba dragastos Zayn.

-Bine, raspunde vesel Harry.

-Desteptule, vorbeam cu ea! spune si arata spre Sara.

Nu mi-am putut tine un chicot, in timp ce Harry trecea pe langa mine dandu-si ochii peste cap.

-Bine, repeta si Sara, dupa care il strange in brate.

Stai putin, eu eram sora aici!!!

-Sara?

Se uita putin la mine, dupa care ma imbratiseaza strans.

-Maya, sa nu mai pleci!

O lacrima ii curge pe obraz, pe care o sterg repede, apoi o strang mai tare in brate.

-Off, draguto, te-ai suparat?

-Maya, m-ai speriat! Te iubesc!

-Si eu.

Dupa ce imi da drumul, ma indrept destul de nervoasa spre Harry.

-De ce nu m-ai trezit dimineata?!

-Defapt, pe tine si pe Zayn ceasul nu v-a trezit. Asa ca v-am lasat sa dormiti, erati obositi de azi noapte.

-Ai dus proiectul?

-Da, l-am predat.

Ma uit la el asteptand sa continue, dar tace si se uita la mine.

-Si?

-Si ce? ma intreaba inapoi.

-Nota!

-Pai... Am luat 9, 70.

Pentru tine lupt cu lumea |NU O VOI CONTINUA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum