~Home~
Perspectiva Mayei
-Hei! ma intampina Max. Ai lipsit aproape o zi! Serios, data viitoare macar trimite-mi un mesaj.
Incerc sa vorbesc, dar tusea o ia inainte, si ma trezesc tusind pana imi iau foc plamanii.
-Ce ai patit? Te-ai racit? Maya, unde ai fost? isi schimba dispozitia pe moment.
-Sunt bine... Spun cand reusesc sa vorbesc. Am nevoie doar de un ceai fierbinte, si ceva de mancare.
-Iti aduc acum, spune si se grabeste in bucatarie. Intre timp, las haina in cuier, ma descalt si merg direct in camera mea. Ma asez sub plapuma pufoasa, si incerc sa imi incalzesc mainile degerate. Imi pun telefonul descarcat la incarcat, si in urmatoarea clipa, Max intra in camera cu o tava cu mancare. Uitasem cat de foame imi e.
-Acum, spune dupa ce aseaza tava pe noptiera, imi spui ce s-a intamplat?
-Doar am stat prea mult aseara afara, si am racit.
-Maya, unde ai fost azi-noapte?
-Am fost la Megan, il mint eu. Nu vreau sa isi stice relatia de prietenie cu Harry, sau sa ii poarte pica. Sigur ar face-o. Asa ca profit de faptul ca el sigur nu a stat cu prietena mea cea mai buna, sau ma rog, ea cu el, nu dupa aceea mica neintelegere ce a avut loc intre ei.
Ofteaza, si se aseaza pe marginea patului.
-Si de ce nu m-ai anuntat? Nu ma asteptam sa dispari.
-Scuze, telefonul mi-a fost descarcat. Am medicamente acolo, spun si arat spre punga de pe masa.
-Bine.
-Sara ce face? decid sa schimb subiectul.
-In camera ei, presupun. Daca ai nevoie de ceva ma chemi, spune, dupa care se ridica si pleaca.
Privirea imi aluneca aiurea prin camera, incercand sa gaseasc ceva de studiat. Nu prea am ce face, deci iau telefonul, il pornesc si o sun pe Megan.
-Buna! Raspunde ea dupa al doilea ton.
-Ce faci? o intreb, abtinandu-ma sa nu tusesc.
-Maya, esti ragusita?
-Da, am racit.
-Ce ai patit? Si apropo, unde ai disparut aseara?
-Poveste lunga, rad pe jumatate.
-Am timp destul la dispozitie.
Asa ca ii insir intamplarile de aseara, dupa care ea sa ma intrebe:
-Si vrei sa spui ca Max crede ca aseara ai fost 'la mine'?
-Da, si tu nu ii vei spune.
-Normal ca nu. Dar ma gandesc... De ce a facut asta? Adica e ciudat.
-Stiu... Tu ce ai facut aseara? o intreb, ocolind subiectul initial.
-Pai... Am un nou prieten.
-Ce?! Putin doar te-am scapat din ochi.
Rade zgomotos.
-Vreau sa spun doar prieten. Amic.
-Pe cine?
-In lipsa ta, Tayler a venit la mine, si m-a invitat la dans. Si mi-am petrecut seara cu el.
-Tayler, colegul nostru, din echipa de fotbal?
-Da.
-Maya!! vocea surorii mele ma striga.