Anunt!!!

106 13 1
                                    

Scuze ca nu e un capitol. Promit ca voi posta in weekend. Dar va rog sa cititi asta.

Deci:
Prima data, as vrea sa spun ca va urma ( nu stiu cand sigur) sa editez aceasta carte. Cap-coada, pentru ca nu sunt prea multumita de primele capitole. Voi incerca sa le fac mai bune. Dar, din nou, nu va fi acum. Adica va voi anunta. Voi mai posta capitole la carte inainte de aceasta editare.

Apoi, as vrea sa va spun ca am inceput o noua carte. Am deja cateva capitole, si probabil peste catva timp voi posta un fel de prolog. Voi incerca sa duc aceea carte la un nou nivel (adica sa fie mai bine scrisa decat asta). Apropo, capitolele vor fi foarte lungi. Oricum, va voi anunta intr-un capitol.

In al treilea rand, as vrea sa va multumesc pentru tot. Ca ma sustineti, ca imi cititi si votati cartea.

P. S. As vrea doar sa va mai spun ceva: De cand scriu aceasta carte, toate capitolele le scriu pe telefon. As putea intra pe laptop, nu ar fi nici o problema, dar m-am obisnuit, si scriu la fel de repede. Nu invinovatesc pe cei care cateodata spun ca au scris de pe telefon, si mai stiu eu. Dar asta pur si simplu, 30 si ceva de pagini ( daca nu spun gresit), le-am scris de pe telefon. Inclusiv anuntul asta. Asa ca scuzati lipsa diacriticelor.

Ah, si inca ceva. Poate nu ar trebui sa scriu asta, dar sunt confuza ca ultimul capitol postat are mai multe lecturi decat celelalte doua precedente lui. Ciudat. (Sau poate imi arata mie prost).

Si cam atat. Multumesc ca v-ati consumat timpul citind asta, va iubi pe toate :***

Pentru tine lupt cu lumea |NU O VOI CONTINUA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum