~vecinul de deasupra~
E miezul noptii, iar eu m-am culcat iar cu Sara. Nu pot dormi. Nu ca as avea vreo problema cu somnul, dar galagia din apartamentul de deasupra nu ma lasa sa inchid un ochi. Proprietarul il inchiriaza, deci cine stie ce imbencili nu au somn. Maine am scoala, asa ca trebuie sa dorm.
Stau treaza de doua ore, sperand ca zgomotul sa se domoleasca.
Nu mai suport. Imi iau in picioare papuceii mei de casa roz, si nu ma deranjez sa ma schimb sau sa ma piaptan. Nu imi pasa daca vecinul meu ma vede in pantalonii mei scurti si tricoul larg, cu parul in toate directiile si cu cei mai pufosi papuci in picioare, il voi injura putin si voi veni inapoi. Pana la urma, e vina lui.
Mi-e atat de somn, incat abia vad treptele. Dupa ce ma impiedic de vreo doua ori, ajung in sfarsit in fata apartamentului cu pricina. Muzica se aude si pe hol.
Bat la usa nervoasa, si astept sa o deschida cineva. In fata mea apare un baiat, care incepe sa rada.
-Si cu cine am placerea? spune razand. Ce s-a intamplat cu tine?
-Ce oameni normali nu au somn la ora asta? Faceti atata zgomot incat nu pot sa dorm!
-Stiu eu ce alceva ai putea face... spune uitandu-se criminal la mine.
Cineva o sa primeasca niste palme.
-Zayn, cu cine vorbesti? o voce cunoscuta striga din apartament.
-Pai, defapt nu stiu. Dar arata de parca a cazut de pe Marte! striga inapoi.
In loc sa ii dau o replica pe masura, intru neinvitata in apartament, cautand un om cu care se poate vorbi.
Asta a fost o greseala fatala. In camera de zi erau vreo 6 baieti. Intre timp, acel Zayn intra si el in camera. Acum toate privirile sunt pe mine. Nimeni nu zice nimic.
Partea cea mai rea este ca toti, inafara de acest Zayn, sunt colegi de la scoala. Incep sa regret ca nu m-am aranjat deloc.
-Baieti, de ce e asa liniste? se aude vocea de inainte.
Din una din camere isi face aparitia Harry. Nu pot sa cred. Ce am facut sa merit asta?
Inainte sa poata sa zica ceva, unul dintre baieti intreaba:
-Harry, ai chemat-o pentru un mic spectacol?
Toti se uita diabolic. Gata, e destul.
-Tu ce cauti aici? urlu din toti plamanii la Harry. Si cine sunt toti aia, spun aratand spre baieti, si de ce naiba nu faceti liniste?! Nu poate dormi omul! Daca nu aveti somn, mergeti dracu in alta parte, de pilda sariti in lac, ati face lumea mai buna !!!
Am urlat atat de tare, incat acum ma doare gatul.
-Maya? De ce arati ca o sperietoare de ciori? ma intreaba colegul meu de banca ingrijorat.
Ma pregatesc sa urlu si mai tare, dar Harry ma apuca de mana si ma trage in bucatarie.
-M-am mutat aici in chirie cu verisorul meu, Zayn, ieri, si am chemat niste prieteni, spune calm. Tu?
-Eu ce?
-Tu de ce esti aici?
-Sunt aici pentru ca locuiesc cu o scara mai jos, si voi faceti galagie!
-E o mica petrecere, nimic mai mult.
- Pai draga Harry, daca aceasta mica petrecere nu inceteaza, o va opri politia. Maine avem scoala. Acum eu plec, si sper sa nu trebuiasca sa imi folosesc telefonul, spun pe un ton superior.