Bölüm 1

209 13 4
                                    

Dahyun:

Penceremi açtım. Soğuk ve rüzgarlı bir hava yüzümü okşadı. Hoşuma gitmişti. Bugün herhangi bir planım olmadığı için, istediğim kadar yürüyüş yapabilirdim. Spor bir kıyafet giydim. Alt kata indim. Mutfağa doğru ilerledikten sonra Chaeyoung ve Tzuyu'yi orada gördüm, saat daha çok erkendi. Ya da değil miydi. Masanın üzerinde duran koca bir bardak portakal suyunu görünce ağzımın suyu aktı. Oturdum ve onu içmeye başladım. Nefisti. Büyük ihtimalle Chaeyoung kendi yapmıştı.
Portakal suyu denince onun üstüne kimseyi tanımazdım.
İkisi birlikte oturma odasına gittiler. Yanlarına gittim. Bu evde 9 kişi yaşıyorduk. Ama Jeongyeon, Jihyo, Momo ve Mina ailelerin yanına gitmişlerdi. Bu yüzden şimdilik evde sadece ben, Chaeyoung, Tzuyu, Sana ve Nayeon vardı. Sana ve Nayeon uyuyor olmalılardı. Ben de Chaeyoung ve Tzuyu' ye seslendikten sonra, dışarı çıktım. İnsanlar beni tanımamalıydı. Artık bütün üyeler, insanlar tarafından tanınıyordu. Jyp şirketinden bir menajer bize dışarı çıkarken maske takmamız gerektiğini söylemişti. Bu yüzden onu dinlemeliydik. Ama nedense maske takmak içimden gelmedi. Ben de takmadım...
Yürüyüş yaparken başımda şapka ve kulağımda kulaklık vardı. Uzun uzun yürüdüm.
————-
Güzel bir yürüyüşün ardından, eve, arkadaşlarımın yanına geldim. Telefonumun adım sayarından ne kadar yürüdüğüme baktım. Vay, tam 17 km. Çok sevinmiştim. Ama bir o kadar da yorulmuştum. Tzuyu film seyretmeye başlamıştı. Sana ve Nayeon da internette bizim yani TWICE hakkında çıkan haberlere bakıyorlardı. Odama çıktım. Daha doğrusu bu odada Chaeyoung ile kalıyorduk. Chaeyoung kendi yatağına uzanmış telefonuyla oyun oynuyordu. Ve sonra ben de kendi yatağıma uzandım. Akşam olmuştu. Çok uykum vardı...
Göz kapaklarım ağırlaştı...
Ağırlaştı....
Ve kapandı...
————
Henüz ilk hikayem olduğu için biraz acemi olabilir. Bu arada, ileriki bölümler için bana ilham veren canım arkadaşlarım twicesana12344 ve Got7_youngjae_  'e çoookk teşekkür ederim. <3

DABUM ~❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin