Jaebum :
(Kısa bir hatırlatma)
Alt kattan hiç ses gelmiyordu...
Korkmuştuk. Dahyun yavaşça kulağıma eğilip "Ne oluyor ?" Diye fısıldadı.
"Bilmiyorum" dedim.
Küçük ve ayrıca da zor görünen ve merdivenin bir kenarında olan köşeye saklandık.
Merdivenden indikten sonra, direk olarak ana bölgeye çıkıyordunuz.
Yani dans edilen, şarkı söylenen...
Ve şu anda sadece bir kişi olan...Dahyun hiçbir şey söyleyemiyordu. Bana daha da sokuldu. Kollarımı onun sırtını kavrayacak şekilde sardım.
"Korkma Dahyun" dedim.
Ama nafileydi her şey, Dahyun tir tir titriyordu.
Yavaşça başımı,saklandığımız yerden uzattım. Ana bölgede biri vardı.
Sadece bir kişi.Karanlığın içinde ince ve uzun bir kadındı o.
Ortamın loş ışıklarla aydınlatılması yüzünden, bu kadının yüzünü tam seçemiyordum.Evet bu bir kadındı.
Orası kesindi.Kadın dev bir kahkaha attıktan sonra :
"Geldin mi minik Tofu ?" Dedi.Sonra da havaya bir el silah sıktı.
"Seninle işimiz var. Sen benim Oppamı elimden alabileceğini mi sandın ?" Diye ekledi.
Görünmemiz imkansızdı. Bizi görüyor muydu ?
Ayrıca...
Tofu mu ?
Dahyun'u istiyordu...
Ve öldürecekti...O...
Song Ha Yoon'du.
Neden herkes aşkından psikopata dönmüştü ?
Song Ha Yoon devam etti sözlerine :
"Tamam. Bakın korkmayın. Silahımı yere bırakıyorum. Sadece konuşalım" dedi ve elindeki silahı yere bırakıp, ellerini havaya kaldırdı.Bir planı olduğu kesindi.
O asla sakin kalamazdı.Dahyun bana baktı "Jaebum, seni seviyorum. Ve ne olursa olsun, seni seveceğime söz veriyorum. Gerçekten, seninle aşkı tattım. Teşekkür ederim" dedi minnettar bir sesle.
"Ben de, seni çok seviyorum, Ve..." devamını getirecektim ama Dahyun ani bir hareketle merdivenden indi.
"Ne yapıyorsun !?" Diye bağırdım ona.
Bana gülümsedi.
Sonra merdivenlerden indi ve Song Ha Yoon'a yaklaştı.Hemen, telefonumu çıkardım cebimden.
Jyp'ye konum attım ve acil bir durum olduğunu, tehlikede olduğumuzu söyledim mesajda. Hemde büyük bir tehlike...
Belkide ne olacağını azıcık da olsa tahmin edebildiğimden bunu yapmışımdır, kim bilir ?Sonra koşarak Dahyun'u kapatacak şekilde, onun önüne geçtim.
Song Ha Yoon, ben gelene kadar silahını çoktan eline almıştı. Dahyun'a doğrultmaya çalışıyordu.
"Aaa çekil kenara Oppa. Sana zarar vermek istemiyorum" dedi aptal bir tonla.
Ona "Dahyun'u vurunca seni daha çok seveceğimi, seninle sevgili olacağımı mı sanıyorsun ? Ben söyleyeyim : Çok yanılıyorsun Song Ha Yoon" dedim.
"Aaa, hayır, elbette beni daha çok seveceksin. Şimdi çekil kenara yoksa adamlarım canını biraz acıtacak" dedi.
Bir şey demeden hala Dahyun'un önünde durmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DABUM ~❤️
Hayran Kurgu"Korkma sen, ben senin şövalyen olurum prenses" dedim. Güldü. "Şövalyem mi ?" "Evet, emrinizdeyim majesteleri" dedim ve önünde eğildim. Jaebum & Dahyun Dahyun & Jaebum DABUM ~❤️ Tüm hakları Jaebum ve Dahyun'un aşkında saklıdır...