Kaldırımda oturmuş, ağlıyordum. Ellerimle yüzümü kapatmıştım. Yağmur yağıyordu.
Rüzgar, beni uçuracakmışcasına kuvvetliydi.
... Ve yanıma bir adam geldi.
Elini omzuma koydu ve yanıma oturdu.
"Ağlama Dahyun"
O adamı bir yerden tanıyordum. Ama nerden ?
Ensesinde uzamış siyah saçlar vardı.
Kulağına iki küpe takmıştı. Bembeyaz bir teni vardı.
Nedense hoşuma gitmişti.
Eliyle çenemi tutup, ona bakmamı sağladı. Yüzünü beynime kazıyamıyordum.
"Dahyun, kruvasan ?"
Elindeki kese kağıdını daha yeni fark etmiştim. İçinden bir tane kruvasan çıkardı. İkiye böldü ve parçalardan birini bana uzattı...
Elime aldım. Ama yiyecek kuvvetim yoktu. Üşüyordum.
Adam bana döndü, üzerindeki siyah ceketi çıkardı ve benim omuzlarıma bıraktı.
"Böyle yapma. Kruvasan sevdiğini biliyorum. Hadi ye şunu.""İstemiyorum" desemde, elleriyle minik bir parça bölüp ağzıma verdi...
Gözlerimi açınca, bunun bir rüya olduğunu anladım. Ellerimi kahverengi, dalgalı saçlarımın arasında dolaştırdım. O adamın kim olduğunu merak etmiştim. Neden rüyamda ona adını sormamıştım ki ?
Saçmalama Dahyun. Kendine gel.
Kalkıp, banyoya gittim. Aynadaki ben sanki başka bir ben dim.
Üstümü değiştirmeden, mutfağa indim. Salondan sesler geliyordu. Bizimkiler ve birkaç kişi daha vardı sanırım. Salona girdim. 7 erkek vardı. Kızlarla sohbet ediyorlardı. Tabi ben, içeriye, pembe pijamalarım, altımda panduflarım ve darmadağın saçlarımla girince herkes bana bakmış ve kahkaha atmıştı.
O sırada çok utanmıştım.
Fırsattan istifade, gelenlerin yüzüne bakmaya başladım.
Ama...
Ama burda rüyamda gördüğüm kişi de vardı.
Aynanda birbirimize bakmıştık...
Ben "Ayy, şey" falan dedikten sonra yukarı çıktım. Üstüme sade bir şeyler giydikten sonra, saçlarımı topladım. Sonra tekrar aşağıya indim.
"Özür dilerim ben şey..." ağzımda bir şeyler geveledikten sonra, koltuğa oturdum. Bir daha bakınca o 7 erkeğin Got7 olduğunu fark ettim !
Ve evet, rüyam şimdi açığa çıkmıştı. Rüyamda gördüğüm, daha önce hiç tanışmadığım, sadece ödül törenlerinden ve şirketten tanıdığım üyelerden biri olan...
"Ben Im Jaebum, sen de Dahyun olmalısın"
"Evet"
"Seni pijamalı görmek komikti Dahyun. Bu arada ben Jackson"
dilinden bunlar dökülürken Jackson da Youngjae ve Jinyoung gibi gülmeye başladı.
Jaebum "Bizim grup biraz tuhaftır. Şimdiden size sabır diliyorum" dedi ve tebessüm etti.
Chaeyoung " Biz de pek normal sayılmayız." Dedi ve bir kahkaha patlattı.
Bense, her şeyi yeni yeni anlıyordum.Aaa evet Jaebum'du rüyamda gördüğüm.
"Anlamadım ? Rüyanda beni mi gördün Dahyun ?"
Lanet olsun... Sesli mi düşünmüştüm ?
Bir yandan kendime küfür ediyor bir yandan da be diyeceğimi düşünüyordum.
" Hı ? Yoo ! Yanlış anlamışsın sanırım. Yani neden rüyamda seni göreyim ? Niye ? Ne ? Anlamadım ?"
"Tamam, Dahyun yanlış olabilir. Niye bu kadar gerildin ?"
Gerilmiş miydim ?
Evet..."Yoo ne gerilmesi ?"
Jaebum gülmeye başladı. Ve Jackson da...Birkaç saat sonra, üyeler evlerine gittikten sonra, Sana pis pis sırıttı.
"O halin neydi öyle Dahyun?"
Gerçekten benim o halim neydi ?
"Bilmiyorum"
"Biliyorsun biliyorsun. Sen şu rüya meselesini bana tam olarak bi anlat bakalım" dedi ve beni kolumdan sürükleyerek odalardan birine götürdü.
Sana'yı seviyordum. Çok iyi biriydi. Bazen onu kızdırmak için Mark ile çok yakıştıklarını söylerdim.
Gerçekten yakışıyorlar.
Neyse, beni odalardan birine çıkardı ve ben de ona her şeyi anlattım.
"Pek anlamadım Dahyun. Ama sen bunu gördükten sonra Jaebum ve öbür üyelerin gelmesi bayağı tesadüf olmuş. Ya da..."
"Ya da ne?"
"Ya da biri aşık olmuş"
İçimden
Doğru, bildin Sana ! diyordum.
"Ne ?!??!"
Hayır ! Yine sesli düşünmüş olamazdım değil mi ?
Sana'nın yüz ifadesi tam anlamıyla, sesli düşündüğümün bir kanıtıydı.
Sonra bana bakıp "Yaaa, aşk böceği" dedi ve sonra da koridorlardan "Dabum dabum ....(Dahyun & Jaebum) diye bağıra bağıra koştu.O sıra da ben de biraz düşünmeye başladım.
Acaba gerçekten Jaebum' dan hoşlanıyor muydum ?
Cevabı biliyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DABUM ~❤️
Fanfiction"Korkma sen, ben senin şövalyen olurum prenses" dedim. Güldü. "Şövalyem mi ?" "Evet, emrinizdeyim majesteleri" dedim ve önünde eğildim. Jaebum & Dahyun Dahyun & Jaebum DABUM ~❤️ Tüm hakları Jaebum ve Dahyun'un aşkında saklıdır...