Bölüm 12

43 10 5
                                    

Jaebum :

Sadece biraz düşünmeliydim.
Kariyerime son bile verilebilirdi.
Ya da Dahyun'la daha tam olamadığımız 'sevgililiğimiz' bozulabilirdi.
Ve bunu istemezdim.

Sadece düşün Jaebum...

"Jaebum hyung ne düşünüyorsun yine ?" Jinyoung ne zaman ben bir şey düşünsem yanıma gelip derdimi soruyordu.

Ah Jinyoung... Neler oldu bir bilsen...
Diye içimden geçirdikten bir kaç saniye sonra :

"Bugün JY.Park her şeyi öğrendi." Dedim.

"Neyi ? Nasıl ?"
"Dahyun ve ben bugün sevgili..." diyecekken Jinyoung heyecanlı ama bir o kadar da şaşkın bir şekilde sözümü kesti.

"Ne ?!? İnanamıyorum. Yok artık."
"Evet. Doğru. Ve biz söylemeden önce büyük ihtimalle Song Ha Yoon söylemiş. PD'nim çok kızdı. İkimizin de tatillerini bitirildi.Ne zaman bilmiyorum ama... Bizim dönmemiz gerek."
"Hyung ne yapacaksın ?"diye sorarken, gözlerimin içine bakıp, bir çözüm bulmamı bekliyormuş gibi sordu.
Ama ben...
Bilmiyordum ki...
Ne yapacağımı...
Neyi, nasıl açıklayacağımı...

"Bilmiyorum."
"Sadece biraz düşün. Eminim ki sen eninde sonunda doğru bir karara varırsın."
"Umarım."
"Umarım deme hyung. Mesela, ne zaman dönmeyi planlıyorsun ?"
"Bilmiyorum. Dahyun'la beraber döneriz herhalde. Onunla da konuşmam gerek." Aslında belkide ona mesaj atabilirdim. Bu konuyu Jinyoung gidince gözden geçirecektim.

"Tamam. Ben bu delilere söylemem. Bana her şeyi anlatabilirsin." Dedi, bir yandan koridorun öbür ucundaki Jackson ve öbür üyelerden birkaçını gösterirken.
"Teşekkürler" dedim ve göz kırptım.

Dahyun'un numarasını almıştım.
Evet...
Jinyoung gittikten sonra telefonumu elime aldım...

-Dahyun merhaba. Ben Jaebum. Nasılsın diye soracağım ama tahmin edebiliyorum. Ne zaman dönelim ?

Bir kaç dakika sonra cevap gelmişti.

+İyi miyim bilmiyorum. Ne yapacağımızı düşünüyordum ben de. Ama PD'nimiz çok kızacak. En kısa zamanda dönmeliyiz.

-Haklısın. Uçak ile dönmek daha rahat olur. Uçak biletlerine bi bakayım. Ona göre karar veririz.

+Bekliyorum...

İnternette baktığım siteye göre, yarın öğleden sonra 3'te, Seul'a uçakta yer vardı. Ve ondan sonraki 3 gün boyunca yoktu. Seul bu aralar, en çok tercih edilen şehirler arasında birinciydi.
Dahyun'a tekrar mesaj attım.

-Dahyun, yarın öğleden sonra saat 3'e, bir uçak var. Onun dışında 3 gün boyunca, uçaktaki her yer dolu. JY. Park'ın 3 gün dayanabileceğini sanmıyorum.

+Ben de sanmıyorum. Yarın gidiyoruz o zaman. Sabah ben eşyalarımı toplar, bizimkilerle vedalaşır, sonrada senin yanına gelirim.

-Olur ya da şöyle yaparız : sen hazırlanırsın, ben saat 1'de seni almaya gelirim. Havalimanına ne kadar erken varırsak, o kadar iyi. Sana uyar mı ?

+Uyar Jaebum ;)

-İyi geceler...

+Sanada iyi geceler...

Yarın beni ve Dahyun'u güzel ve heyecanlı bir macera bekliyordu...

DABUM ~❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin