Eve gelmiştim. Annem ve babam sabah ki olaya dair hiç soru sormadan kocaman gülümsemeyle "Hoşgeldin prensesimm" dediler. Bende bu sessiz oyunu sürdürerek yanaklarına bir öpücük kondurup odama çıktım.
Duş aldıktan sonra saçlarımı havluyla sarıp kitap okumaya başladım. Sanırsam uyuyakalmışım çünkü uyandığımda saat 2.30 du.
Bir güzel uykumu almıştım. Gecenin bu saatinde ne yapacaktım şimdi. Yarın okulda yoktu.
Daha sonra düşünmeye başladım ; gücümü, yaşadıklarımı, ya da yaşayacaklarımı.
Sanırım artık bir şey yapmam gerekti. Laptopumu açıp araştırmaya koyuldum fakat bu konu hakkında bir sürü fantastik filmler vardı. Hayal ürünü de olsalar belki fikir edinirim diyerek izlemeye karar verdim. Nedense en alttakini seçmiştim.
Önce yorumları okudum. Lodin adlı kullanıcı : " Gerçekten saçma ama merak ettim doğrusu , 2 yıl olmuş ve hala devamı çıkmamış."
Black angel : " Bu filmeden bile sayılmaz. Hayatımda bu kadar saçma bir şey görmedim. Hem sonu bile yok yarıda kesiliyor."
Davetsiz misafir: Heyecanlı ve çok değişik bir VIDEO , film deil! yazmıştı.
Ama nedense en dikkat çekeni 1111 adlı kullanıcıdandı " Sonunda kesin madalyonun sahipleri geliyor ama kız kitabı bulamayabilir belkide bulur yaa meraktan ölcem." yazmıştı.
Yorumlar sadece bu kadardı. Bu film sinemaya bile çıkmamış ve izleneni benle birlikte sadece 5 miydi?
Gerçi film bile deil diyorlardı ama yine de izlenme sayısının 4 olması izleyip izlemememde kararsız kalmama neden olmuştu.
Yorumlardan filmin sonunun olmadığını biliyordum ve diğer filmlere göre kısaydı. Ama ben nedense izlemek istemiştim. Sanırım son yorumdan dolayı...
Filmin adını yazıp televizyonumdan izlemeye koyuldum.
Film girişinde sadece "Dikkatle izliyor musun? " yazısından başka hiç bir yerde konuşma ya da yazı geçmemişti.
Sadece etrafın sesleri ve tüm film boyunca arkası dönük kızın hızlı nefes alış verişinde başka ses yoktu.
Filmde, kız bir ormanlık alanda kapı gibi bir şeyden geçiyordu. Daha sonra ekran aniden kararıyor ve kız etrafı kara bulutlarla kaplı bir köye geliyordu.
Etrafına bakıp kaçmaya başlıyordu. Sürekli arkasına dönmeye çalışıyor ama dönmeden hızla koşuyordu. Daha sonra birden yere düştü.
Kamera etrafı gösterdiğinde hiç kimse yoktu. Ve yerde ayağının takılması gereken bir şey yoktu.
Sonra ekran yine kararmıştı. Kızın nefes alış sesi geliyordu. Aslında burda ürkmedim değil.
Daha sonra ekran aniden parlıyor ve kız çok eski bir kütüphaneye düşüyordu. Etrafı tamamen eski taşlarla kaplıydı. Aslında bu kütüphane bana çok tanıdık gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARLAS: Sır (Ara Verildi.)
FantasySevdiğin adamın katili olmak? Sırlar. En büyük engel. 2 özel güç ve karşılıklı aşk. Birbirlerinden haberleri olmadan sırları yüzünden uzak durmaya çalışan iki insan.Peki aşk bütün sırları aşabilir mi? 1000 yıldır beklenen kurtarıcının kız olduğu b...