Bu..bu ne demek oluyor?
Mesajda ; Bütün sırrını biliyorum. Sabah 7.00 de okulda ol!
Bunun ne anlama geldiğini anlamamıstım ama korkudan bacaklarımın titrediğini hissetmiştim.Defalarca "Kimsin?" yazsamda cevap alamamıstım. Aramaya korkmuştum gerçekten sırrımı biliyor muydu?
Hazar ve Simru'ya anlatamzdım. Ögrenirlerse ne yapacaktım? Ya bu mesajı atan okuldaysa ve herkese anlatırsa? Hem beni neden çağırdı? Oraya gitsem ne olcak? Ya tanıdığım biriyse... bu sorulardan dolayı gözüme uyku girmemişti.
Gece saat 1.00 gibi cesaretimi toplayıp Hazar'a mesaj attım. Sonuçta o bir erkekti ve benim kankam olduğu için bana inanırdı. Ona mesaj atanın ne dediğini anlamadığımı ya da saçmaladığını söylerdim.
Gönderilen: Yürüyen EGO!
-Hazar,uydun mu?
Yaklaşık 5 dk sonra bildirim sesi geldi. Korkudan elim titiriyordu. Mesaj atmış olsam bile hala kararsızdım. Ya ortaya çıkarsa, ne yapardım ben? En iyisi lafı değiştirmekti.
Gönderen:Yürüyen EGO!
-Uyumadım da bi şeymi oldu?
Gönderilen: Yürüyen EGO!
-Uyku tutmadı. Yazıyım dedim.
Umarım daha fazla uzatmazdı. Yoksa bu stresle herşeyi mahvedecektim. Gerçekten çok korkuyordum.
Telefonu yanıma koyup gergin bir şekilde yatağıma uzandım ama sanki yatınca daha fazla şey olcakmış gibi geliyordu . Kalbimi ağzımda hissederken ayağa kalktım.
Tam o sırada Hazar'ın aradığını gördüm. Telefonumun melodisi çalmadan hemen açtım çünkü annemlerin uyanmasını istemiyordum.
-"Alo." Sesim fısıltıyla çıkmıştı. Ama olabildiğince sakin konuşmaya çalışıyordum.
-"Nefes?"
-"Hazar annemler uyuyor. Ka-" ben cümlemi bitirmeden araya girdi.
-"Bir şey mi oldu?"
-"Ne..? Hayır. Ne olabilir ki? Hem,nerden çıkardın?" al işte anlamıştı birşeyler olduğunu ne halt yiyecektim ben şimdi.
-"Nefes gecenin 1'i ve sen Hazar diye mesaj attın. "
-"Uyku tutmadı Hazar ondan mesaj attım."
- "Ne olduda fikrini değiştirdin? Kesin bisey diyecektin sen bişey olmadığı sürece asla ismimle yazmasın anlat hemen"
Ahhh gerçekten bu çocuğun bu kadar zeki olması beni çıldırtıyor . Allah'ım şu çocuğun zekasının çeyreği bende olsun! Bunları düşünürken Hazar: "Nefeees" diye tıslayınca her şeyi döküldüm.
(...)
-"Neee!" Sesim olduğundan yüksek çıkarken elimle ağzımi kapatıp kapıyı kontrol ettim. Allahtan annemler uyanmamıştı.
-" Hazar sen ciddi misin? Peki ya Simru o.. ona da mı aynı mesajı atmışlar?"
-" Bilmiyorum ki. Sadece bana mesaj attılar falan sanıyodum. Hem Simru'ya öyle bir mesaj gelse hemen arardı eminim."
-"Iyi de bu kim olabilir ki? Bana ve sana attıysa Simru'ya neden atmadı?"
-"Ne biliyim ben Nefes? Bulursam eğer sorarım niye Simru'ya atmadın diye."
-"Ha ha gerçekten çok komiksin. Ya ben burda ciddi bir şey konuşuyorum sen ne diyosun!'
-"Meriiiç! Tabi ya başka kim olabilirki" bazen beni hiç dinlemediğini düşünüyordum ama haklı olabilirdi.
-"Mantıklı ama bana neden atsın hem bana attı diyelim Simru'ya neden atmadı bence başka biri. Telefon numarası var hemen aramalıyızz" dedim Hazar'a her şeyi anlatmış olduğum cesaretle.
-"Gerçekten aramadığı mı falan mı düşünüyosun? Defalarca aradım ama Aradığınız numara kullanılmamaktadır diyip durdu uyuz karı."
Hazarın dediğine gülerken o da gülemeye başladı. Şu durumda bile güldürmeyi başarabiliyodu uyuz.
-"Ee napcaz şimdi 7.00 de gidecek miyiz okula?"
-"Evet ama sen gelmeyeceksin."
-"Ne? Niye ya? Banane gelicem. Hem banada mesaj geldi farkında mısın? Ayrıca nasıl olsa okula gelicem." diye otomatiğe bağlarken Hazar'ın bıkkın homurdanışıyla sustum.
-" Nefes tehlikeli olabilir." Allah'ım klasik türk dizisiii. Tehlikeli olabilir ne ya sanki ormanlık alana çağrıyo. Okul be bizim okul.
-" Git de uyu Hazar klişeye bağladın . Tehlikeli oalbilir ne ya? Okul orası farkında mısın ?"
-"Nef-" sözünü tamamlamadan..
-"Iyi geceleeer" diyip telefonu yüzüne kapattım ve hemen telefonu sessize aldım.
Hazar mesaj yağmuruna tutarken hiç birine cevap yazmayıp Simru'ya olayı kısaca özet geçtim.
Gönderen: Yerden Bitme
-"Nee bana mesaj falan gelmedi. Bende geliyorum yarın."
Gönderilen: Yerden Bitme
-"Yuuuh uyumadın mı? Hadi ben korkudan uyumadım sen niye uyumadın lan"
Gönderen: Yerden Bitme
-" Kanka La Casa de Papal'e başladım bi baktım saat 1.30 ne biliyim çok heyecanlıydı da asıl olay sizde napcaz , depoyu mu ögrendileeer yaa korkuyorumm başımız belaya girceek :,( "
Gönderilen: Yerden Bitme
-"Kanka gerçekten yeni mi korkmaya başladın? Bide yarın erken falan gelme ikimize de bir şey olursa bizi kontrol edersin. Vasiyet olarakta cenazemde helvalara çikolata katın. Ağağağ canım anam a iyi bak.
Gönderen:Yerden Bitme
-"Lan öyle deme valla korkuyom. Bide emin misin bak erken gelmeyim mi?"Gönderilen: Yeden Bitme
-" Yok knk gelme Kel Kamile falan yaklanırsak kurtarırsın. Bide yat uyu izleme artık yarın helvamı kavurmaya halin olsun.
Gönderen:Yerden Bitme
-" Ya knka deme şöyle içim bi hoş oluyo.
Gönderilen: Yerden Bitme
-" Yatta uyuuu"Gönderen: Yerden Bitme
- " İnsallah uyurum bi tedirgin oldum kızım. Bide sende uyu hayatında heralde ilk defa 7'de kalkcan."
Gerçektende hayatımın ilklerini yaşayacaktım. Normalde asla erkenden uyanmam hatta okula hep geç kalırdım.
Alarmımı kurup uyumaya çalıştım ama nafileee iç sesim susmuyordu. Uyuyamıyordum.
(...)
"Alarmlardan nefreet ediyorummm!" diye homurdanırken bir anda aklıma mesaj geldi.
Hemen ayağa fırladım bir anda kalkınca başım dönmüştü.
Yatağımın kenarına oturup geçmesini bekledim. Aceleyle gardrobuma yöneldim.Niyeyse içimde ayrı bi heyecan vardı. Korkuyla karışık bir heyecan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARLAS: Sır (Ara Verildi.)
FantasySevdiğin adamın katili olmak? Sırlar. En büyük engel. 2 özel güç ve karşılıklı aşk. Birbirlerinden haberleri olmadan sırları yüzünden uzak durmaya çalışan iki insan.Peki aşk bütün sırları aşabilir mi? 1000 yıldır beklenen kurtarıcının kız olduğu b...