Együtt legyőzzük őt.
Marinette szemszöge:
-Szóval van már ötleted?-kérdezte Queen Bee.
-Nincs.-mondtam szomorúan.
-És mivan a szerencse talizmánnal?-kérdezte macska.
-Igaz. Szerencse talizmán!-és leestett egy rágó a kezembe.
-Most komoly?!-kérdezte Queen Bee.-Ezzel hogy fogjuk legyőzni?
-Nem tudom. Gondolkozok.-hadartam.
Majd megjelent az a különös fekete fehér látás és megláttam a pöttyös jelöléseket.
De furcsa mert csak engem jelölt. Majd megértettem. Nekem kell elvennem Halálfej talizmánját.
-Szóval?-kérdezte macska/adrien.
-Én kellek hozzá.-ejtettem ki.
Majd macska/Adrien rámnézett egy: "dehogyis fogsz te odamenni egyedül" pillantással ajándékozott meg amin én akaratlanul is elmosolyodtam.
-Figyeljetek! Halálfej egy bizonyos akumát szabadít ki ami mindenkit el nyel. Szóval csak eggyet suhint a pálcájával és vége.
-Tudom, hogy itt bújkálsz Katica! Gyere elő vagy szegény párizsiak bánják.-szólalt meg Halálfej.
-Itt vagyok Halálfej!-bújtam elő.
-Áhh. Gyáva Katica.-mutogatott felém.
Majd elkezdtem harcolni. Nem sokkal később a többiek is csatlakoztak hozzám. Mikor Halálfej látszólag megunta a játszadozást.
-Há végetek van.-szólalt meg majd az Eiffel torony felé akart küldeni egy akumát. Én meg gyorsan át gondoltam a lehetőségeket és oda vetettem magam a szikra elé. Innentől minden lassított felvételben volt. Oda néztem a fájdalmat helyére. Át volt szúrva a mellkasom.
Majd Macska idejött hozzám. És elkezdett magyarázni.-Ne csak ezt ne. Nyugi felfogsz épülni. Nem lesz semmi baj te jó ég rengeteg vért veszítettél. Nem ez nem lehet.....
-Shh.-szakítottam félbe majd halványan elmosolyodtam.
Közben a többiek is meg jelentek.
-Szeretném ha tudnátok a kilétem mielőtt meghalok.-mondatomra Adrien arcán lecsúszott egy könnycsepp.
-Köszönök mindent Nino, Alya, Chloe és Adrien.-mindenki dermedtten állt és a személyeket nézegették akiket kiejtettem.
Majd megcsippant a fülbevalóm.
-Ideje tudnotok.-mondtam.
-Tikki pöttyöket le!
Körül vett a rózsaszín fény és vissza változtam. Alya máris a szája elé kapta a kezét. Nino és Chloe meg néztek ámélkodva. Adrien meg majdnem sírt.
-Ne ne ne. Pont te kislány ezt nem hiszem el. Elvesztem Katicát majd kiderül hogy ő a legjobb barátnőm aki nélkül nem tudok élni.-fejezte be.
-Sajnálom, hogy annyi minden rosszat tettem veled Marinette. Megbántam remélem tudod.-mondta Chloe.
-Én nem haragszom -mondtam.
-Sajnálom Marinette. Nagyon jó barátom voltál szinte a legjobb.-mondta Nino.
Mire válasz képpen elmosolyodtam.
-Szeretlek. Mindig is szeretni foglak akárhol légy. Szeretlek. Te vagy az életem Marinette.
-Én is szeretlek!-mondtam majd egy hosszú szenvedélyes csókot nyomott a számra. Mire én elpirultam.
-Ez az igazi Marinette. Elpirul mikor megcsókolom vagy hozzá érek.-mondta Adrien.
-A..Adrien. Lehetne egy kérdésem?-kérdeztem.
-Amit csak akarsz.-mondta.
-Vigyél el Fu mesterhez.-mondtam.
Majd erős fájdalmat éreztem a fejemben. És kezdett minden homályos lenni tudtam ez az utolsó esélyem.
-Szeretlek titeket!-mondtam mosolyogva.
Majd lecsukódott a szemem.
Figyelem ne kérdezzétek, mert lesz folytatás az biztos. Addig is heló🐱🐞
YOU ARE READING
Paris Heroes
FanfictionSzerelem, barátság, utálat, csábítás, gyűlölet, vonzás, és a csoda! Az igazi Miraculous! 2018, Katica006 ©