Ki vagyok?

575 34 1
                                    

Marinette szemszöge:

Hirtelen egy erős fájdalmat éreztem majd kinyitottam a szemem.

-Shopia! Nem baletton vagy koncentrálj.-mondta az edzőm.

Mien Shopia? Én Marinette vagyok. Ezt nem értem.....

-Vége az edzésnek. Viszlát!-köszönt el majd elment az edzőm.

Kimentem és megtaláltam az öltözőt. Átöltöztem majd elmentem egy hosszú folyosón.

Megvakartam a fejem majd éreztem egy kis dolgot.

A fülbevalóm!

Megvan. Else hiszem. Majd kivettem. Egy kis rózsaszín csillogást lehetett látni. Majd befutottam a mosdóba és felraktam. Megjelent Tikki.

-Tikki!-mondtam.

-Marinette?-kérdezte.

-Valójában Shopia de igen én vagyok. Mi történt?-kérdeztem.

-Nos hát a lelked túl jó volt így hát nem halhattál meg. Ezért tovább vándoroltál egy hasonló lelkű emberbe. És az az ember most fennt van. Viszont ha minden igaz ha az igazi testedben leszel újra. Átváltozol és kimondod, hogy CSODÁLATOS KATICABOGÁR! akkor minden a régi lesz. Shopia is visszakapja a testét és te is. És happy end stb.... Érted? Viszont Magyarországon vagyunk tehát irány a reptér.-csipogja Tikki.

-Igen akkor akcióra fel!

-Tikki pöttyöket fel!

Majd újra átjára a testem az a bizonyos bizsergő érzés.

Reptér:

Meg kerestem a Párizsra tartó repülőt majd bebujtam a csomagok közé.

Adrien szemszöge:

2 nap telt el úgy hogy Marinette meghalt. Azóta nem eszem nem alszom. Semmit sem tudok csinálni. Alyáékkal is ez a helyzet. Chloe is szomorú. Amit meg is értek. Tikki azóta eltűnt. Minden romokban. Az életemnek nincs értelme. Mert ő meghalt. De tudom, hogy onnan fentről néz engem. És tudom nem akarja, hogy meghaljak.
Csak az jár a fejemben, hogy hogyan öljem meg Halálfejet. Azóta nem jelentkezik.

Apám meg 5 napja itthon sincsen. Nathalie és a testőrőm is elment. Elutaztak 1 hónapra az angol királyi családhoz. Hogy a királynőnek tervezzen ruhákat.

Marinette szemszöge:

Visszaváltoztam és Tikkivel beszélgettem.

Eközben elindul a gép.

Hali. TÁDÁMM ITT van az új rész!
Virag0410 ezt a te kedvedért raktam fel. Amúgy ha nem írsz rám eszembe se jutott volna. Köszike.

Ha tetszett vote addig is heló🐱🐞

Paris HeroesWhere stories live. Discover now