-CSODÁLATOS KATICABOGÁR!
Adrien szemszöge:
-CSODÁLATOS KATICABOGÁR!-kiáltotta a szerelmem. Majd mindent végig jártak a kis katicabogarak.
Marinettenél:
Marinette szemszöge:
Át jöttek hozzám a barátaim. Chloe Alya Nino és Adrien. Ott terveztük Halálfej legyőzését.
-Ne!-kiáltotta Tikki. Mire oda kaptuk a tekintetünket.
-Mi a baj?!-kérdeztem kétségbe esve.
-Ugye nem?!-kérdezték egyszerre a kwamik. Mi folyik itt?
-De. Nooroo. Kapcsolatban van velem.-csipogta Tikki.
-Mindenki maradjon csöndben!-utasított Plagg.
Tikki egy ideig nem szólalt meg. KB úgy 1 óráig volt csukva a szeme. Majd megszólalt.
-Marinette. Gyere.-intett. Én meg tudtam mit tegyek.
-Tikki pöttyöket fel!
Átváltoztam és ránéztem Adrienre egy "nyugi mindjárt jövök nem lesz semmi baj" nézéssel ajándékoztam meg. Mire bólintott egyett. Én meg elindultam.
Kicsit arrébb érve visszaváltoztam.
-Tikki pöttyöket le!
-Marinette. Nagyon nagy baj van. Tudom ki Halálfej.-mondta Tikki.
Én meg lesokkoltam.-Honnan?-kérdeztem félve.
Tudtam, hogy valami rossz lesz. És nagyon féltem. Mert ha megtudom lehet, hogy valaki akit ismerek és szeretek.-Nooroo. Elmondta sikerült kapcsolatba lépnem vele.-mondta szomorúan.
-Ki Halálfej?-kérdeztem.
-Gabriel Agreste.-csipogta Tikki.
-Adrien apja?-kérdeztem csalódottan. Mire Tikki csak bólintott. Tudtam, hogy márcsak a barátai és én vagyok neki.
-Ez remek.-csüggetdtem el.
-De Marinette. Nooroo elmondta, hogy Gabriel megtudta, hogy kicsoda Macska.
-Apa, fia.....Remek...-mondtam szinte sírva.
-Elmondjuk?-kérdezte Tikki. Mire csak bólintottam.
-Muszály tudnia. Az ő apja.-mondtam.
-Tikki pöttyöket fel!
Párizs, hideg utcái csípték a könnyes arcomat.
Beugrottam és:
-Tikki pöttyöket le!
Majd Adrienhez bújtam.
-Sajnálom.-suttogtam.
-Mit?-kérdezte mire elkapott a sírhatnék.
-Tudom ki Halálfej.-mondtam elsápadva.
-És ő is tudja, hogy te vagy Macska.-mondtam.
-Kicsoda?!-kérdezte ingerülten. Közben a keze megszorított mire hangosan felszisszentem.
-Sajnálom.-motyogta.
-Kiaz?-kérdezte. Hangja most lágy volt.
-Az...az...APÁD.-mondtam neki dadogva. Ahogy meghalotta elsápadt.
-Adrien?-kérdeztem félve. Tudom milyen érzés. Átérzem. Fáj ahogy őt kell így látnom.
Majd hirtelen meghallottuk Halálfej hangját. Lehetséges, hogy a múlt megismétli magát?
-Tikki pöttyöket fel!
-Plagg karmokat ki!
-Trix cselre fel!
-Pollen zümmögésre fel!
-Wayyz teknőt fel!Így ugráltunk a házakon majd megpillantottam az Eiffel tornyon.
-Nézzétek ott!-mutattam a helyre.
-Most vége!-kiáltotta Adrien. Majd mindenki megérkezett.
-Áhh. Fiam.-üdvözölte nyájasan Gabriel.
-Nem vagy az apám.-szűrte a foga alatt Adrien.
Majd neki támadt. Elkezdte ütni aztán Gabriel is csatlakozott. Ütötték egymást majd én kihasználltam az időt és gyorsan lekaptam a talizmánját.
Körbe vette a lila fény majd Gabriel összeesett. Adrien még bele rúgott egyett majd elhagytuk a helyszínt.TÁDÁMM MMMMM ITT AZ ÚJ RÉSZ. Sajnálom, hogy eddig kellett várni csak nagyon sok volt az iskola és a tanulás sem maradhatott el. :/ De itt van! Ezt a te kedvedért raktam fel: Virag0410 ❤ jó olvasást! Holnap remélem jön az új rész. Ha nem akkor még keddig kikerül. Na addig is heló🐱🐞
YOU ARE READING
Paris Heroes
FanfictionSzerelem, barátság, utálat, csábítás, gyűlölet, vonzás, és a csoda! Az igazi Miraculous! 2018, Katica006 ©