Marinette szemszöge:
Délben keltem fel. Tikki még a takarómon aludt. Én addig kimentem hozni egy kis sütit. Aztán megbeszéltem Alyával egy mozit. És már úton is voltam az alvó kwamimmal. Útközben felébredt és azt kérdezte:
-Marinette hol vagyunk?
-Úton a moziba, megnézzük a Katica és Fekete macska tisztelet filmet.Mert tudod Alya katica rajongó.
-Marinette nézd az ott nem Adrien?
Adrien szemszöge:
-Plagg! Már majdnem ott vagyunk.
-Miért akarsz ennyire moziba menni?
-Azért mert ma mutatják be a Katica és Fekete macska tisztelet filmet.És úgy gondolom,hogy ott lesz Katica is.
-Áá
-Mi az plagg?
-Oh szia Marinette.
-Ssszia.
-Hova mész?
-A moziba,Alyával.
-Én is moziba megyek.Melyik filmet nézitek meg?
-A Katica és Fekete macska tisztelet filmet.
-Az jó én is.Veletek tarthatok?
-Ppersze.
Marinette biztos azért megy a filmre mert Alya Katiblogot ír és gondolom ő is meg akarja nézni a filmet.Eközben.
-Szia Alya!
-Szia Marinette!
-Ohh szia Adrien te mit keresel itt?
-Jöttem megnézni a filmet.
-És egyedül?
-Ja igen. Tudod hát, megszöktem.
-Héj Alya Adrien lekéssük a filmet.
-Ja menjünk.
Marinette szemszöge:
Úristen Adrien mellém ült!!!! Most olyan boldog vagyok!!!!!
Egy idő után észre vettem, hogy Adrien alig figyel a filmre, és a székeken lévő embereket nézi.
Aztán összetalálkozott a tekintetünk.És mindketten máshova néztünk, én még el is pirultam.
Adrien szemszöge:
Keresem katicát de nem találom.
Nincs olyat lány aki hasonlítana rá.Viszont mi van akkor ha ő vagyis katica is engem keres.Bár nem hinném.De ha másik vetítésen van?
Akkor sose fogom látni. Maszk nélkül.Aztán észre vettem, hogy Marinette engem figyel, rá néztem és mindketten elnéztünk. Én lehet el is pirultam de remélem, hogy nem.
Marinette szemszöge:
Vége volt a filmnek és kijöttünk a moziból.Egy álmom vált valóra. Adriennel voltam moziba és mellette ültem, ez életem legjobb napja!!
Miközben végig gondoltam, hogy mi is történt Adrien már nem volt ott. Ő már haza ment.
Adrien szemszöge:
Gyorsan haza szöktem, mert ugyebár apám soha nem engedett volna el egyedül egy moziba testőr nélkül.
Szomorúan feküdtem le mert nem láttam katicát, és pont azért mentem.
Amúgy nem volt olyan rossz a mai nap mert ott volt Marinette és Alya. Velük tök jól éreztem magam.Ez az ami számít!!
Sziasztok!! Ez a rész kicsit rövidre sikeredett de kárpótlásként a következő hosszú lesz. Legyen jó napotok sziasztok.
ESTÁS LEYENDO
Paris Heroes
FanficSzerelem, barátság, utálat, csábítás, gyűlölet, vonzás, és a csoda! Az igazi Miraculous! 2018, Katica006 ©