🎄Karácsony külön kiadás🎄

1.1K 42 12
                                    

Ez csak a külön kiadásnak az 1 ső része, mert lesz még egy. szórakozást a részhez.

Marinette szemszöge:

Szóval Adrien Fekete macska.
Igen. Életem szerelme mindig is a szemem előtt volt de én nem vettem észre.
Most, hogy mindkettőnknek kiderültek a titkai most sokkal jobban érzem magam.

Tegnap este sokat beszélgettünk Adriennel.

-Jóreggelt!-köszöntem a mellettemég félig alvó Adriennek.

-Jó reggelt Bogaram.-köszönt álmosan.

-Lemegyek reggeliért.-mondtam.

-Marinette várj. Tegnap este itt hagytak egy cetlit a szüleid.-mondta Adrien.

-Oké megnézem.-mosolyolyogtam rá.

Az ált rajta, hogy:

---------------------------------------------------------
Marinette!

Nekünk tegnap sajnos hamar elkellett mennünk mert ugyanis egy nagyon fontos üzlet ember érkezett meg a pékségbe és azt mondta, hogy szeretne alapítani egy pékséget New Yorkban amiben mi dolgoznánk és habozás nélkül igent mondtunk anyáddal erre a munkára. Sajnos azt nem mondta, hogy fél évre szól a papír szóval az a lényeg, hogy te vagy a főnök. Mert már megérdemelted. Úgyis 15 éves vagy már megértél erre a feladatra ezért hagyunk itt felügyelet nélkül.

Sajnáljuk, hogy pont holnap lesz karácsony amin mi nem lehetünk eggyütt de majd bepótoljuk.

Szeretettel:A szüleid
---------------------------------------------------------

-Mi a baj?-kérdezte Adrien.

-Semmi.-mondtam.

-A papíron az áll, hogy anyu és apu félévig nem tudnak haza jönni.-mondtam.

-Sajnálom.-mondta.

-Ne sajnáld! Majd eggyütt karácsonyozunk.-mosolyolyogtam rá.

Azzal közelebb jött és megcsókolt.

-Mit szólnál ha elmennénk eggyütt a jégpályára?-kérdezte Adrien.

-Oké. Mikor?-kérdeztem.

-Most.-mondta.

-Plagg karmokat ki!
-Tikki pöttyöket fel!

És már ott ugráltunk Katica és Fekete macska jelmezben a tetőkön.

Leugrottunk egy sikátorba és vissza változtunk.

Oda áltunk a pályához és ott koriztunk.(helyesbítek Adrien korizott én csak estem keltem.)

⬆Pontosan

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Pontosan

-Szeretlek.-mondta Adrien.
-Én is.-mondtam boldogan.

Ezzel vége is lenne a karácsonyi külön kiadásnak.

Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok!!

Paris HeroesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora