Egyszer volt a szerelem

572 37 0
                                    

-Marinette?

Marinette szemszöge:

-I..-mondtam volna de Adrien félbe szakított.

-Najo nem viccelődök.-mondta.

-Ez nem vicc!-ordítottam.

-Én szeretlek!-mondtam mire lecsúszott egy könnycsepp az arcomon.

-Sajnálom.-mondta.-Én Marinettet szeretem.-mondta.

-Én vagyok Marinette!!!-ordítottam sírva.

-Tényleg ő.-mondta Plagg. Majd előröppent Tikki.

Adrien csak kábultan nézett maga elé.

-Én vagyok. Mindig is szerettél. Mikor lelepleződtem. Amikor Chloe rájött/látta. És te is feladtad magad, hogy Adrien vagy. Azután mikor Rémálom elaltatott. Vagy amikor elmentünk korizni. Vagy az együtt töltött karácsony. Vagy amikor elmentünk moziba. És te csak engem kerestél. Vagy Balszerencse.-sírtam ki a szívem.

Mire Adrien ide jött hozzám.

-Tényleg te vagy.-mondta majd hosszú szenvedélyes csókot nyomott a számra.

-De hogyan?-kérdezte.

Én meg elmondtam, hogy miért történt ez és hogy hogyan kaphatjuk vissza Shopiaával a testünket.

-Én meg kizártalak.-motyogta.

-Igen. Szégyeld össze-vissza magad Cicamica.-emeltem ki a Cicamica szót.

-Hölgyem.-hajolt meg előttem.

-Szeretlek.-súgtam.

-Én is Bogaram.-mondta.

Aztán felhívtuk a többieket és elmondtunk mindent.

Fu mesternél:

-Biztos, hogy sikerül?-kérdezte Chloe.

-Figyelem. Ha nem sikerül akkor Marinette nem fog visszajönni.-mondta Fu mester.

-Akkor is.-mondtam.

Majd szó szerint láttam magam csak most ott lebegett egy kis bogyó. Az a lelkem? Majd láttam ahogy beleszáll a Marinette énembe. Aztán becsuktam a szemem és amikor újra kinyitottam. Akkor már Marinette Dupain-Cheng voltam.

Majd felkeltem és éreztem ahogy a többiek is annyira feszültek mint én. Valahogy éreztem.

-Marinette!-kiáltották egyszerre. Majd szoros ölelésbe fogtak.

(Chloe nincs itt és nem is vagyunk kint bocsi csak ezt a képet találtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Chloe nincs itt és nem is vagyunk kint bocsi csak ezt a képet találtam.)

-Tikki pöttyöket fel!
-Wayyz teknőt fel!
-Plagg karmokat ki!
-Pollen zümmögésre fel!
-Trix cselre fel!

Kisuhantunk az ablakon majd megláttam Nadjat.

Oda röppentem.

-Nadja.-mondtam mire a nő felém kapta a tekintetét.

-Katica? Te nem haltál meg?-kérdezte mosolyogva.

-Nem. Indítsa a kamerákat.-mondtam.
Majd fellendültem. Nadja bólintott egyett.

-CSODÁLATOS KATICABOGÁR!

......................................................................

SZIASZTOK! Köszönöm a könyvemre kapott votekat csak így tovább.Köszönöm.Addig is heló🐱🐞
Virag0410

Paris HeroesWhere stories live. Discover now