Repülő

562 39 0
                                    

Eközben elindult a repülő.

Marinette szemszöge:

Mikor felébredtem csipogásra lettem figyelmes, persze hogy Tikki ébreztett fel. De jó. Mint régen....

-Marinette! Vagy Shopia izé nem tudom. Megérkeztünk!-mondta majd bólintottam egyett.

-Tikki pöttyöket fel!

Meglendítettem a jojóm és már kinn is voltam. Párizsnak a látványa megmelengette a szívemet. Majd egy sikátorban átváltoztam. Egyenesen Adrien háza fele vettem az irányt.

KB 20 perc múlva megérkeztem. Addigra már este volt. Nagyon jó volt látni a házat. Majd becsöngettem. Adrien nyitott ajtót. És amit láttam. Halál sápadt volt és vézna. Úristen.

-Szia!-köszöntem mosolyogva.

-Nem érdekel ha a rajongóm vagy menj innen.-mondta morogva.

-Nem vagyok semmiféle rajongó. Adrien Agreste-hez jöttem személyes okokból.-nyomtam a komoly dumát. Nem is tudtam, hogy ilyen jó színész veszett el bennem.

-Én vagyok Adrien Agreste.-mondta. (Mintha nem tudnám.)

-Akármilyen személyes ok is reggel gyere vissza.-mondta majd becsapta az orrom előtt az ajtót.
"Szép ha majd megtudja, hogy én vagyok Marinette."

Majd elsétáltam Fu mesterhez.

-Már vártalak Marinette.-mondta.

-Gyere Marinette akarom mondani Shopia.-mosolyodott el.

Majd egy szobába vezetett ahol megláttam magam. Hol a lyuk a mellkasomból?

-Mint látod meggyógyultál.-mondta.

-De hogyan?

-Tikki.-mondta majd rámnézett a kis kwamimra.

-A tested úgy kaphatod vissza ha Adrien kwamia Plagg segít. Tikkivel egyesíteni az erőt. Majd át irányítani a testedbe. Így a lelked át kerül.

-Amúgy Adrien már tudja?-kérdezte.

-Nem. Rám csapta az ajtót.-mondtam szomorúan.

-Érthető. Azt hiszi meghaltál.-mondta Fu mester.

-Na de majd holnap most inkább aludj.-mondta.

Majd át vezetett egy másik szobába és becsukta az ajtót. Én meg elhelyezkedtem a hatalmas ágyon. Majd oda röppent mellém a párnára Tiki és elaludt. Aztán később engem is elnyomott az álom.

Reggel:

Ott állt Adrien háza előtt. Féltem.
Nem tudom mit fog gondolni.

-Gyerünk tedd meg.-mondta Tikki.

-Én meg a csengőre helyeztem a kezem és lenyomtam.

5 perc múlva kivánszorgott Adrien és beengedett.

-Szóval miért is vagy itt?-kérdezte.

-Mert beszélnem kell veled Fekete macska.-mondtam mire Adrien szeme kikerekedett.

-Hogy mi?! Nem tudom miről beszélsz.-mondta kínosan.

-De. Tudod.-mondtam mire előreppent Plagg. És lepacsiztam vele. Persze ő tudja, hogy ki vagyok.

-Mi a franc?-nézett maga elé.

-Adrien. Nem ismersz meg?-kérdeztem.-Bár miért ismernél meg.

-Én vagyok az....-nem tudtam befejezni mert Adrien közbe szólt.

-Marinette?

Sziasztok! Á el se hiszem sikerült kirakni a részt! Remélem tetszett mindenkinek! Úristen mindjárt megvagyunk 700-an á nagyon imádlak titeket köszi. Majd igyekszem a kövi részt elkészíteni addig is heló🐱🐞

Paris HeroesOnde histórias criam vida. Descubra agora