Figyelem olvassátok el a végét is fontos. Jó olvasást!
Marinette szemszöge:
3. 3 év telt el azóta, hogy Adrien apja lebukott. De még Adrient most is rosszul érinti. Este van és Adrien itt fekszik mellettem.
Majd megfordult és szemében csillogott valami amit még nem tudtam beazonosítani amíg meg nem szólalt.-Akarlak.-suttogta.
-Én is.-majd lágy csókolózásba kezdtük. És így telt az első esténk.
És amit éjjel csináltunk az gyönyörű volt....
Reggel fel ébredtem és egy cetli volt mellettem.
Köszönöm az estét. Elmentem vásárolni hamar vissza jövök.
Szeretlek!❤ .Adrien.Mikor elolvastam a hasamban éreztem valamit. Amire először azt hittem, hogy a pillanat hevétől van de hirtelen rosszabbul éreztem magam így kifutottam a mosdóba a wc felé hajoltam és hánytam...
***
Mikor már vagy 5 ször mentem ki akkor elhatároztam, hogy elmegyek az orvoshoz.
-Tikki pöttyöket fel!
Meglendítettem a yoyom és már kinn is voltam. A sikátorban vissza változtam majd felmentem a magán orvosomhoz aki már fogadott is.
-Szóval mi a panasza?-kérdezte a nő.
-Hányok.-feleltem könnyed egyszerűséggel.
-Értem.-mondta szűkszavúan majd elkezdett kivizsgálni.
-Önnek semmi baja sincsen.-jegyezte meg.
-De hiszen hánytam.-mondtam kicsit se kedvesen.
-Esetleg ez.-nyújtott felém egy terhességi tesztet.
-Az nem lehet...-mondtam.
-Azért kérem megpróbálná?-kérdezte ismét Liza mert hogy így hívják.
-Persze.-bólogattam.
-Remek.-csapta össze a két kezét.
***
Miután elvégeztem a tesztet kimentem és odaadtam a nőnek. Még kB úgy pár percet kellett várni míg kiderül. Abban a pillanatban Liza felém fordult.
-Gratulálok! Terhes.-felelte mosolyogva.-Kö...szz...ön..öm.-dadogtam majd gyors léptekkel kimentem és a sikátorban átváltoztam.
-Tikki pöttyöket fel!
***
Haza értem és Adrien már ott várt. Idegesen mért végig.
-Hol voltál? Aggódtam.-mondta.
-Nem lényeges. Bocsi elfelejtettem üzenetet hagyni.
-Csak kiakartam szellőztetni a fejem.-hazudtam.
-Értem.-felelte. Bár nem az látszott rajta, hogy hisz nekem mert felvont szemöldökkel várta az igazat.
-Na jó nem ez az igazság.-mondtam.
-Pontosan tudom. Na mi a baj Hercegnő Bogárka?-kérdezte.
-Én terhes vagyok.
Köszönöm át 1k imádlak titeket!!!
Sziasztok! Bocsi, hogy most ilyen későn hoztam az új részt csak most éppen 2 vizsgára készülök de ez sem akadály. Meg próbálom kicsit sűrűbben hozni a részeket addig is heló🐱🐞
YOU ARE READING
Paris Heroes
FanfictionSzerelem, barátság, utálat, csábítás, gyűlölet, vonzás, és a csoda! Az igazi Miraculous! 2018, Katica006 ©