Hayatımda Ki En Güzel Mevsimim

1.5K 365 85
                                    

        Merhaba hayatımda ki en güzel mevsimim olacak olan insan.
        Seccadenin başında Rabbime anlatırken bile yeniden aşık olduğum kadın, daha görmeden dokunmadan ne ara bu kadar seni sevdim bende bilmiyorum. Bir insan bu kadar mı güzel sevilir ya? düşün sene ismini bilmediğin bir kadına isimsiz milyonlarca kelime, onlarca şiir yazıyorsun.
Eş diye nasip olacak olanım, helalim diye ömrüme eşlik edecek olan kadın, fazla geç kalma olur mu ? sende biliyorsun ki her şeyin fazlası insana zarar, bende senin sevginden mecnun olup dağlara düşmeden gel, damatlıktan önce kefen giymeden önce gel.
Sana küçük bir sır vereceğim ama aramızda kalsın, tamam mı? sen çok şanslı bir kızsın biliyor musun? Hiç bir gelinin kaynanası gelinin böyle yolunu gözlemedi, gelsin diye gece gündüz dua etmedi, hiç bir kaynanın iki kelimesinden biri nerde gelinim olmadı, nedenini bende bilmiyorum ama korkuyorum annem seni benden daha çok sevecek gibime geliyor, çünkü annemin ilk göz agrısı bendim sanırım sen gelince benim annemin gönlünde ki tahtım biraz sarsılacak, ve sadece o tahtı sanırım benim oğlum devirecek, çünkü bazı anneler torunlarını oğullarından bile çok sevebiliyor.
Seni özlemek, seni sevmek kadar güzel birşey ama bunu insanlar bilmiyorlar. Aşk önce özlemle başlar sonra sevmeyle devam eder, sanırım ben bu aşkta özlemek faslını geçtim artık seni sevmek istiyorum.
Gelmelisin artık kadın, çünkü ömür su gibi akıp gidiyor ve bizim bu dünyada ki ömür mühletimizde dolmaya doğru gidiyor. Biliyorum daha hayatıma nasip olacağın gün gelmedi ama ben sensiz, senden uzakta geçen her gün daha çok yıpranıyorum. Biraz önce nasibim olarak hayatıma gir diye hergün Rabbime dua ediyorum.
Senin gelmen lazım artık kadın, nefsimin zülmüne direnemiyorum artık, hayat denilen şeye kapıldım gidiyorum, ahiretimden gün geçtikce uzaklaşıyorum ve ben bunu bana yapan nefse ne kadar dirensemde baş edemiyorum, sanırım içimde ki acılar ve omuzumda ki yüklerin ağırlığındandır bu.
Yazar: Osman OKKAY

" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin