Sen Rabbime seslendiğim en güzel duam olacaksın, bu hayatta ki tüm yenilğilerime karşı en güzel başarım olacaksın. Sen okuduğum kitabın en güzel sayfası olacaksın, nefsime uyarak işlediğim tüm günahlarıma karşı en güzel tövbem olacaksin. Haram diye elini tutmak yerine, helalim olarak dokunduğum eş ol istiyorum. Kokusuyla uyuyup, sesiyle uyandığım insan olacaksın, kaderim diye nasip olduğun gün. Bir gün gideceksin diye degilde, seni kıracağım korkusuyla yaşamak istiyorum. Sahipsiz satırlamarıma sahip cıkmam gerek, geç kalma helalim. İlk defa parmağıma takacağım sebebi sen olacaksın, bir gün olurda baba olursam o cocuğun annesi sen ol istiyorum. Sınandığım bu hayatta,kazandığım en güzel imtihanım ol benim. Kuran-i Kerim okurken, kaldığım yerden devam edenim ol istiyorum. Ben biraz uykucu biriyim, sabah namazlarına kalkamıyorum beni zorla kaldırıp benimle beraber namaz kılanım ol istiyorum, yani seccademin yanına seccadeni serenim ol. Sen benim yarım yamalak olan imanımı tamamlayan, annemden sonra göz yaşımın akmasına kıyamayan sen ol istiyorum. Hesap günü elimden tutup; Rabbim ben bu kulundan razıyım diyen helalim ol. Annemden sonra beni bu hayatta üzmekten korkanım ol, ömrümün geri kalanını; huzurla emanet edeceğim kadın sen ol. Sen bu dünyada "Seni seviyorum " derken utanmadığım kadın ol.
Sen bu dünyada Rabbimin bana en güzel emaneti ol, daha nasıl anlatayım ki kadın sen benim evimin hanımı, çocuklarımın annesi ol istiyorum...✒️ 💝😍🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Evimin Kadını, Çocuklarımın Annesine "
PoetrySen benim cahil nefsimle işlediğim tüm günahlarima, en güzel tövbem olacaksin